Påskekrim 2019: Skriket frå fangekolonien «down under» (eit reisebrev)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 13. april 2019.

  1. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk spennende start på selve reisebrevet her. Satt jo med hjertet i halsen selv her i ren sympati mens jeg leste. Godt det gikk bra. :)
     
    Kristian liker dette
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Har hørt om en ny oppfinnelse (EDB-maskin tror jeg det heter) som gjør jobben ganske mye raskere for deg.;)

    Takk for spennende påskekrim!
     
    Earl, Kristian and Eddie47 like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,614
    Bonuspoeng:
    293
    EBD??
     
    Hanen, Earl, holmen and 1 other person like this.
  4. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Nei nei nei, EDB. Står for Elektronisk Data Behandling tror jeg. Spennende nyvinning, du bør prøve det.
     
    Avixlo, Kristian and Earl like this.
  5. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Super start @Kristian
    Som mottaker av noen av de siterte SMSer må jeg innrømme at det føltes enda mer skummelt mens det pågikk i sanntid, selv om jeg bare satt på jobb eller hjemme mens dramaet pågikk følte man jo litt redsel for at dette ikke skulle gå for deres del... det var en litt "skremmende" opplevelse å gjenoppleve dramaet nå også.
    Godt for både deg og reisefølget at det gikk bra :)
     
    Kristian liker dette
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Korttidshukommelse er noe dritt... jeg satt absolutt ikke hjemme når dette dramaet utspilte seg. Jeg var jo på Heathrow og ombord hos BA på hjemtur fra England :eek:
     
    Kristian liker dette
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Eg skriv fortare for hand enn med EDB-maskin o_O
     
    Hanen and mathiasfe like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    SQ C del I: Frå Heathrow til Changi – «Kriminelt bra»
    Neste morgon gjorde eg unna eg førstefrukosten på hotellet. Her var det rikt utval, men eg kunne ikkje ete meg stappmett. Etter ein kjapp og effektiv bagasjeinnsjekk inntok eg andrefrukosten i lønnesiruploungen. Tredjefrukosten tok eg i SQ-stova.

    upload_2019-4-15_13-28-18.png

    Så var det tid for ombordstiging for SQ305 som skulle gå kl. 0910. Spent tassa eg inn i C-kabinen hos SQ og fann sete 17K. Til alt overmål fann eg masse smular på dei merkelegaste plassar rundt omkring i og på setet. Då eg påpeikte dette, vart reingjeringa raskt iverksett. Deretter kom det tre tonn med unnskuldingar frå fem ulike kabintilsette som i tur og orden kom bortom for å forsikre seg om at alt var i orden og at det ikkje var fleire smular igjen. Og alt dette før eg fekk ein drink i handa! Litt flaut, men òg rørande med all denne omtanken.

    Mange har skildra korleis det er å reise med Singapore Airlines i businessklasse. I tillegg har eg kome med nokre generelle tankar i starten av dette reisebrevet. Som nemnd der, hadde eg bestilt «Book the cook» til alle måltid. Første måltid etter å ha kome opp i lufta frå LHR var sushi. Dette var ikkje feil!

    20190117_104831.jpg

    Til dessert valde eg is. Etterpå vart det litt ost og frukt. Det òg glei ned, gitt.

    20190117_111525.jpg

    Sidan dette var ei dagflyging valde eg å ikkje sove så mykje. Eg blunda vel eit par gongar, men elles las eg bøker og såg på kva underhaldningssystemet hadde å tilby. Etter mitt ringe syn var det eit godt utval av filmar og TV-seriar. Eg kom ikkje gjennom alt trass i at flytida var på nærmare tretten timar.

    Neste måltid var laks med lauk og asparges. Då eg fekk servert dette, innsåg eg at eg eigentleg ikkje var så fysen på laks. I tillegg var laksen litt tørr. Eg meiner å hugse at eg sendte eit par lengselsfulle blikk bort på matfatet til naboen på andre sida av midtgangen, men eg fekk skylt ned eigen mat med eit par drinkar av typen Singapore Sling.
     
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    SQ C del II: Frå Singapore til Brisbane – «Kriminelt blasert?»

    Vel framme på Changi, Singapore, møtte eg reisefølgjet og vi rusla litt rundt for å få blodomløpet i gang etter over tolv timar på fly. Eg landa kl. 0605, reisefølgjet kom nærmare kl. 0700. SQ245 som skulle ta oss frå Singapore til Brisbane gjekk ikkje før kl. 0945. Medan vi surra rundt på Changi ramla vi over ein samling kaktusar:

    20190118_073630.jpg

    20190118_160303.jpg

    Når eg myser i loggboka, les eg følgjande om flyturen frå SIN til BNE:
    Flyet landa i rute kl. 1945 og etter ein kjapp runde gjennom pass- og tollkontroll var vi framme.

    Hadde vi visst betre, hadde vi hoppa på toget inn til Brisbane, men vi tok ein slik shuttlebuss til den nette sum av 16 AUD per snute. Toget hadde vore hakket billigare, men då hadde vi måtte leite fram hotellet frå togstasjonen. Det gadd vi rett og slett ikkje denne kvelden.
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,614
    Bonuspoeng:
    293
    Strålande!
     
    Kristian liker dette
  11. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Au! (regner med det ikke var for bokstavelig) :p...
     
  12. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for ei strålande beretning so langt, ser verkeleg fram til resten!
    Du er skrivefør som få, og når vi i tillegg får servert alt på godt norsk i tillegg so kan det vel knapt verta betre.
     
    Sunnfjordingen and Kristian like this.
  13. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare bortimot null-skatteytere, el-avgift snyltere og lånekasse-gull-vinnere nordfra som trenger internasjonalt førarkort down under?

    Spør for en venn.
    (Kilde http://www.finnmark.no/page.jsp?id=56&lang=no)
     
    Kristian liker dette
  14. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Tre ulike Avis-kontor var komplett uinteresserte i våre internasjonale førarkort, men det vart sagt at dersom onkel politi stoppar oss, er det stor fare/sjanse for at han vil sjå både norsk og internasjonalt førarkort. Om nemnde onkel faktisk var interessert fekk vi aldri testa.
     
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Alt gjort i beste meining for Harald Rex og Ivar Aasen. Eg løftar hatten for orda som her varmar før eg i smug tørker vekk ei tåre i augekroken (#lettrørt).
    Meir kjem når vi (rojalt fleirtal?) minst anar det. Plutseleg!
     
    Sunnfjordingen and afirm like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Medan eg kika gjennom notata mine, auka takta på blodpumpa, så eg greidde faktisk å stresse meg sjølv på ny – rundt fire månader etter at alt skjedde....
     
    Sonictravel liker dette
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir mindre dritt med sjampanje innanbords :cool:
     
    Earl liker dette
  18. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    I Trøndelag seier vi: 'Nesten bikker ikkje presten av hesten' (eller 'Næstn bekke itj præstn tå hæstn') ;) Men heng med, på eit tidspunkt skal danskkvota inn i reisebrevet, så før du (og eg) veit ordet av det, så skjer det. Kanskje. #PST-style?
     
    LN-FHU and Eddie47 like this.
  19. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss, hva skal med påskekrim på TV eller en roman, når har skribenten og forfatter @Kristian , med sine fabelartige og pirrende fortelling, opp sluker enhver leser...

    Strålende handlings forløp, spenninger og reiser ;););)
     
    Avixlo and Kristian like this.
  20. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Vel, fargefjernsynet kan jo skilte med levende bilete! Men takk for rosande ord :)
     
    drsyk liker dette

Del denne siden