Påsketur til Meteor Crater i Arizona.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Aussie74, 01. april 2016.

  1. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    I fjor kom jeg borti denne destinasjon ved å se på en National Geographic program.
    Tenkte til meg selv....DET MÅ JEG SE! :)
    Så etter litt planlegging og få ting til å gå rundt og så ble det til denne plassen i påsken.
    Jeg må først si at jeg skjemmes av bildene som ble tatt. Jeg har jo selv et skikkelig speilkamera som jeg rett og slett glemte å ta med meg. At det går an!!! Jeg satt på hotellrommet i Phoenix og tenkte til meg selv: hva er det du har glemt? Jaja....too late now :(
    Jeg ville tatt flere bilder men etter irritasjonen så ble det bare noen få. Men som sagt så blir det en liten pekepinne for de som ønsker å sjekke det ut selv også. Vel verdt det etter min mening. Kjempe spennende!
    Helt på slutten av tråden står det noe annet også som er litt kuult da, men det gjelder meg ;)

    Her er jeg på turen fra Heathrow til Washington DC på UA919. Ble oppgradert til Business da Economy var fullbooket. Kan tro Colgate smilet kom fram :D
    DSC_0025.JPG

    Ok...fast forward fra Phoenix fram til her....ikkje lenge til nå!
    De hadde en egen AM radio station også som var festlig å høre på.
    DSC_0029.JPG


    DSC_0032.JPG

    Jada...vi skal respektere den ja! DSC_0034.JPG DSC_0040.JPG DSC_0043.JPG DSC_0044.JPG DSC_0045.JPG

    Det var litt av et syn! Det var jo her jeg skulle hatt det skikkelige kameraet som hadde fått med alt. DSC_0046.JPG DSC_0049.JPG DSC_0050.JPG DSC_0062.JPG DSC_0063.JPG DSC_0146.JPG DSC_0147.JPG
     
  2. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan kan jeg ha stoppet i Flagstaff området, og ikke fått med meg dette? Den var litt sur nå, men fine bilder (selv fra mobilen) :)
     
  3. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Etter Meteor Crater så ble det en liten tur opp til Grand Canyon.
    Igjen, det ble ikke så mange bilder. Etter mye informasjon fra venner som hadde tatt en helikoptertur over området så tenkte jeg..hmmmm.....neste gang så blir det nok det og mye bedre bilder. Anyways...her har du litt små plukk og litt annet før avreisen hjem :)

    Beine veien fram ;)
    DSC_0069.JPG DSC_0075.JPG

    Velkommen! DSC_0076.JPG DSC_0077.JPG DSC_0078.JPG DSC_0082.JPG DSC_0083.JPG DSC_0088.JPG

    Siden det var påske så var det vanskeligheter med nesten alle hoteller fullbooket. Jeg ble så lei av å lete at jeg like så greit kjørte sørover mot Phoenix igjen og sov på en rasteplass. Syntes det var helt greit og sov bra i baksetet. Traff på noen hyggelig folk og bare koste meg. Det enkleste kan som ofte bli det kjekkeste :) DSC_0089.JPG DSC_0090.JPG
    Rasteplassen. DSC_0091.JPG

    Honey, I'm home ;) DSC_0093.JPG

    Skulle handle frokostblanding for ei venninne. Ehmm...what to choose?! Og det var bare en liten del av valget... DSC_0094.JPG

    Bagasjen hjem etter å ha gått crazy på Walmart. 30 + 25 + 21 kg. Jaja....greit å ha muligheten når alt kan sjekkes inn gratis :D DSC_0095.JPG

    Bebisen hjem....og på dette flyet...og finally:
    JEG BLE 1 MILLION MILER PÅ UNITED :)
    Det skal visst komme noe stiligt i posten så jeg lager en ny tråd om dette når det kommer.
    DSC_0104.JPG DSC_0110.JPG

    Så takk for denne gangen også.
    Nå får jeg sukkersyken med alt det med crap jeg kjøpte på Walmart...haha
    Snakkes folkens...og fly forsiktig!
     
  4. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Kjenne til den ja. Men nå som Norwegian har knall billige turer til Las Vegas, så kan du gjøre dette her i nærmeste framtid. ..og takk. Mobilen tar greie bilder også, men jeg har sånn wide lens sak på speilkameraet. Hadde gjort susen det. Men jeg har ei venninne som har så lyst å reise med meg på tur og vil se dette. Frister å få en helikoptertur over krateret også og få opplevet det. Jaja...så lenge pengene er der. Har fått en saftig restskatt som må betales ;)
     
    Kjakan and kosvines like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Stilig! :)
     
    Aussie74 liker dette
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hyggelig lite brev! Og gratulerer som 1 million miler :)
     
    Aussie74 liker dette
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for ett kjempefint lite reisebrev som i alle fall fikk meg lyst til å se det krateret også :) Og bildene var da slett ikke ille!
    Og gratulerer som millionær ja! Du får prøve å betale restskatten med p(o)eng ;)
     
    Aussie74 liker dette
  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen Takk for det!

    Det var virkelig kjekt å høre., og tusen takk :) ....må innrømme jeg lo godt av p(o)eng :D
     
    Travellingalf liker dette
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Fin, liten rapport og gratulerer som million miler!
     
    Aussie74 liker dette
  10. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Takker :) Jeg har aldri vært den som skriver masse. Holder det som regel short and sweet :)
    Venter spent på hva UA sender i posten :cool:
     
    tommy777 liker dette
  11. Yeager

    Yeager Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for fint reisebrev! Spennende med krater. Jeg blir nødt til å nøye meg med Grand Canyon i mai, men kanskje jeg må ta en tur og se på krateret siden
     
    Aussie74 liker dette
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Don't hold your breath. Et brev, 10 drikkebonger og en plastgreie med ett lite papirkort inni (som forøverig var knekt i to)

    Ferdig med det. Og vi snakker ikke om Continental/United/Delta Million Miler. United er butt in seat, så heftig å oppnå.

    Flott rapport! Liker området, flott område med mye å finne på som Grand Canyon, Sedona mv.
     
    Islending and Aussie74 like this.
  13. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Kjekt å høre :) ...ja det må du helt absolutt!!

    Jaja Tommy, eg e billige i drift og det er lite som skal til for å få meg blid, så det blir nok tøft uansett :) ....men skjønner det du vil fram til. Alt det med $$ de har fått så burde de kanskje sendt meg noe som er mer fancy. Ah well...tar det så det går :)
    Heftig har det vært. Jeg kunne sikkerhetsvideoen i hode, i søvne...you name it etter så mange miles og turer! Derimot så har det vært litt av en ride :D
    ...og takk, liker godt ørken området. I fjor var jeg i Roswell og syntes det var kuult å kjøre fra Albuquerque.
     

Del denne siden