Palme onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 21. febr 2024.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,415
    Likes mottatt:
    24,489
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen Norge!
    Mitt favoritt tre ønsker alle IF-ere en fin dag fra Fort Lauderdale.
    20240220_192024.jpg
     
    Calling, Earl, kiev and 9 others like this.
  2. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    7,145
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok. Her er det fridag mellom flygningene. Skjorten som ble bestilt på mandag passet som forventet fint, så nå er de siste 9 i produksjon.
    IMG_1410.jpeg
     
    Last edited: 21. febr 2024
    Calling, Earl, kiev and 10 others like this.
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,198
    Likes mottatt:
    8,292
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Det er onsdag på ekte her, jeg skal prøve meg på en trendy pilatesaktig gruppetime som morgengymnastikk og så er det jobbmaraton.

    Ha en solid en!
     
    Calling, Earl, kiev and 9 others like this.
  4. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    141
    Likes mottatt:
    284
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen!
    T-1 til Amerika. F-seter ledig på alle USA-destinasjoner (IAH, IAD, JFK, BOS, EWR) utenom ORD! Heller ingen legs videre fra noen av de til ORD den samme dagen.

    Jaja, får vel prøve å holde motet oppe og nyte turen litegrann uansett
     
    Calling, Earl, kiev and 8 others like this.
  5. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    11,636
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Seen Beach Club hvor stemningen er stigende.

    IMG_4173.jpeg
     
    Calling, Earl, kiev and 12 others like this.
  6. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,014
    Likes mottatt:
    13,982
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

    Ikke noe palmesus her, ei heller noen annen sus. Fortsatt T- 37 til eksotiske trær og planter.

    Ha en fin onsdag!
     
    Calling, Earl, kiev and 9 others like this.
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,351
    Likes mottatt:
    12,441
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra grå-oslo. Litt trøtt i trynet etter å ha sittet og sett på den beste stemningen man kan få i CL for tiden, men la gå.

    Snart helg :)
     
    Calling, Earl, kiev and 8 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,270
    Likes mottatt:
    60,440
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Her er det faktisk blitt onsdag, og dagen er i gang. Litt trang hjelm etter "et par" glass vin i går kveld, men det er ingen hindring. Kaffe i koppen hjelper kanskje litt?

    Det er blitt skøytebane i innkjørselen, men han snille med traktoren har vært innom og strødd, så vi ikke skal skade oss.

    Ingen flytur i dag, men i morgen er det endelig min tur igjen. Starter rolig med en kjøretur til OSL i kveld.

    Ha en fin en!
     
    Calling, Earl, Sonictravel and 9 others like this.
  9. FlamtheAvGeek

    FlamtheAvGeek Medlem

    Innlegg:
    121
    Likes mottatt:
    403
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen! Siste dag på lesesal på et par uker, for i morgen bærer det til San Fransisco og Berkley!
     
    Calling, Earl, EndreD and 6 others like this.
  10. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,304
    Likes mottatt:
    8,378
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest. En grå dag og jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har noen planer på fridagen min… Får ta en kaffekopp
     
    Calling, Earl, EndreD and 4 others like this.
  11. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,258
    Likes mottatt:
    4,488
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Rom 11 på Kastrup. Liten powernap etter SEZ-ADD-VIE-CPH. Slitsomt å være bonusnisse, og trolig heller ikke særlig fysiologisk sunt. Apple-klokka påstår at hvilepulsen min hoppet fra 49 slag til 58 slag i minuttet de dagene vi har vært på tur. Kombinasjonen av 30grader, 100% luftfuktighet og kontinuerlig strandpromille er ikke bra for de som bedriver sport. Godt at jeg ikke er blant de:oops:
    Nå er det bare sjarmøretappen igjen inn til TRD så er nok en CT vel anvendt
    Ha en fin dag, på flat, oppadstigende eller fallende pulskurve!
     
    Calling, Earl, EndreD and 6 others like this.
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,444
    Likes mottatt:
    23,614
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå eit heimekontor i Naustedalen. Sol og fint veir. Snøen og isen smeltar, og inne sit eg og er småtrøtt etter ein lang kveld med jobb og anbudsinnlevering. Litt ymse førefallande må takast unda.

    Eg har heldigvis fått booka påskeferie. Det vert London i år. Madammen og ungane reiser for poeng, medan eg flyr for kongens mynt for å sikre eit nytt år som gullgut. Det er faktisk fyrste gongen eg kjøper ein flybillett for pengar som er over øko, som ikkje er jobbtur. SAS Plus Ecological Bio Vegan eller ka f*** det no var han heitte for noko.
     
    Calling, Earl, EndreD and 7 others like this.
  13. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,854
    Likes mottatt:
    27,918
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Manhattan!

    Klokken har passert ni og det er snart på tide å komme seg ut på nye eventyr. I dag står Intrepid museum på programmet, tenker det bør bli bra!

    IMG_7224.jpeg

    Litt mer skyete her i dag, men ser ut til å være opphold, og det er det viktigste.
     
    Calling, EndreD, Berlioz and 7 others like this.
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,270
    Likes mottatt:
    60,440
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis noen synes det er irriterende å måtte lade elbilen når man er på tur, så må dere huske på at det er mulig å bruke tiden til noe nyttig!

    Kjørte til Gardermoen i kveld, og ville lade bilen, sånn at den er klar når jeg kommer tilbake på søndag. Et sted mellom Jessheim og OSL så får jeg epost fra Awardfares med varsel om at det er funnet 2 billetter i F på en alert jeg har satt opp.

    Så mens bilen lader ringer jeg SAS, og får byttet fra OSL-CPH-BKK i Go og C til OSL-LHR-BKK i Plus og F. Kommer frem 5 minutter før opprinnelig rute, så vi rekker flyet videre til TPE og HAN.

    Da jeg var ferdig med å prate med den hyggelige briten hos SAS var bilen ladet tilstrekkelig, og jeg kunne kjøre videre.
     
    Calling, Earl, Sunnfjordingen and 9 others like this.

Del denne siden