Pass-info 24t før avreise med SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av chrisbu, 14. okt 2016.

  1. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Hei ser at SAS skriver følgende:

    For reiser til/fra, innenfor eller med overflyvning av Russland, krever russiske myndigheter informasjon i forkant av reisen.

    Personopplysninger som må oppgis er: alle for-, mellom- og etternavn (som vist i passet), fødselsdato, kjønn, nasjonalitet, type og nummer på identitetsdokumentet (pass). Informasjonen må oppgis så snart som mulig og ikke senere enn 24 timer før avgang. For bestillinger som er gjort mindre enn 24 timer før avgang, må informasjonen oppgis på bestillingstidspunktet. Det er mulig å endre eller legge til passasjerinformasjon opp til 24 timer før avgang.

    Det er passasjerens ansvar å oppgi informasjonen til SAS i tide.


    Vil reisen bli avbestilt hvis jeg ikke leverer denne informasjonen i tide?

    Skal næmlig reise i morgen og har ikke adgang til passet mitt før i morgen tidlig :eek:
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Dette fikser de for deg på flyplassen, no worries :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Aldri hatt problemer med dette, nei.

    Hvis du ikke gjør det selv på nettet, må du dog fikse det på flyplassen. Kan ta et par minutter, men det er også det hele :)

    Hvorfor de skriver at det er frist 24 timer før skjønner jeg dog ikke helt. Er jo samme med USA, men der er det kanskje 72 timer før?
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    72 timer for 'Secure Flight' info (navn, kjønn, fødselsdato). Resten senest ved innsjekk.

    #loddnummertolv
     
    mhsalv and Xflipper like this.

Del denne siden