Gode nyheter. Ser ut som at gullstua på utenriks nå har byttet dispenserbrusen fra Coca Cola over til Pepsi og Pepsi Max. Jeg hadde håp om dette da den nye innenriksloungen hadde Pepsi, og nå er endringen komplett. Tipper det er flere som er enda mer fanatisk etter Pepsi Max enn meg, så syntes det fortjente en egen tråd til å feire
Buuu, nå blir det bare ildvann fremover som en stille protest. Bare de ikke fjerner Cola Zeroen ombord i samme slengen....
Mine valg er i rekkefølge: Coca Cola Pepsi Cola Vann er bedre enn lightvarianter, så det har jeg kuttet ut. NB. Vann er ikke godt.
Bytte ut Coca Cola med Pepsi......det er jo helt feil vei. Vel vel....da er det ingen grunn til å ha gull hos SAS lenger
Eg er glad så lenge Ringi er til stades! Liker også Mikkeller, sjølv om det er i overkant humla etter min smak. Cola(og pepsi om ingen ting anna finnes) drikkes kun når det er medisinsk naudsynt, dagen etter!
Det er jo et mye viktigere poeng! Da kan Cola i alle varianter være akkurat hva de vil, for Solo er den eneste brusen som er verdt å drikke! Nå må de bare få noe godt norsk øl på flaske, så blir jeg (kanskje) fornøyd.
For min egen del er dette nydelige nyheter, da Pepsi Max er et kjært tilskudd. Men forstår godt at det er en downgrade for de som liker sukkerholdig drikke, da Pepsi er så utrolig mye dårligere enn Cola...
Virker som om de har byttet fra Cola til Ringnes/Carlsberg som leverandør også av brus da siden solo og pepsi overtar kranene