Kampanje nå med 2000 poeng fra PlussMobil. Men gjelder det uansett prisplan? Noen som vet noe om denne kampanjen?
Det gjelder nok alle abonnementer, ja. Det er ingen spesielle vilkår. Vurderer faktisk å bytte. De inkluderer Dagbladet Pluss, KK Pluss, Se og Hør Pluss, Vi Pluss og Elbil24 Pro gratis i fire måneder. Og en rekke magasiner og ukeblad via "Pling" så lenge du er kunde. Dette vil nok kun lønne seg om du faktisk skal bruke abonnementet. Den lave bonusen vil nok skremme bort dem som oppretter abonnement kun for poengene.
Det er så mye fake news og da er det godt med kvalitetssikrede, journalistiske perspektiver på viktige tema som... Den beste spekeskinka: - Herlig mør Knekte vektkoden: Raste 35 kilo og ikke minst... Tinder: Unngå disse typene
OK, så 2000 poeng er lavt i mobilabo-konteksten? Tenker at man sikkert på være kunde et par mnd, også er det bare å hoppe videre til neste kampanje? EDIT: Ah, 500 trumf fra Talkmore, ser den!
Nå som jeg har begynt å samle igjen, gråter jeg over det ekstravagante forbruket mitt de siste 3 årene som ikke har blitt registrert i det hele tatt. Er på kjøret igjen nå og kjenner litt på FOMO, men mest på Despair Of What Was Lost..DOWWL!