Poeng Utløper - Hva kan jeg bruke de på?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av BendikHa, 21. okt 2021.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Hei! Jeg har 4 012 poeng som utløper October 2021. Forslag til hva jeg kan bruke de på?
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Beste verdi for poengene dine er jo å booke flybilletter, enten til deg selv eller andre. Viss ikke det er ett alternativ så har du jo alltids noen andre muligheter, som å kjøpe loungetilgang, by på oppgradering eller handle i SAS EuroBonus Shop. Du kan også overføre (selge) poengene, men det koster nok mer enn det smaker.
     
  3. Tassa

    Tassa Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Kan doneres til redd barne/leger uten grenser i SAS Eurobonus shop. Gjorde det i fjor med noen poeng jeg ikke klarte å bruke opp. Får ikke noe særlig av verdi i eurobonus shoppen med den poengsummen.
     
    ChrisTW, Jorge and Travellingalf like this.
  4. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    603
    Bonuspoeng:
    93
    SAS-Shoppen her en del brukbare gavekort.
    Koster ca 3000 for 100kr.
     
    Shyneno liker dette
  5. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,364
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Har du ingen turer planlagt neste året? Om du overfører 200 Trumf til EB har du nok poeng til en billett i GO (+litt avgift).
     
  6. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    281
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har to reiser booket til New York med SAS for poeng i mars og april. Kun én av dem kommer til å bli gjennomført, og det ligger an til at april-turen blir avbestilt. Nå tenker jeg å bestille en reise med CT til Thailand i januar for poeng som utløper i 2023. Bør jeg da avbestille New York turen først for å få tilbake poengene med kortest varighet slik at de kan benyttes til Thailand-turen?
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,642
    Likes mottatt:
    34,852
    Bonuspoeng:
    293
    Ja det bør du. Hvis du med rimelig sikkerhet vet ville tur du skal gjennomføre.
     

Del denne siden