Hei, Skal reise ut fra TBIT på LAX med SK i februar i C. Er det verdt å ta seg bort til Polaris-loungen i terminal syv? Noen som har gjort det, og vet sånn omtrentlig hvor lang tid det tar å komme seg frem og tilbake? Og er den mye bedre enn Star Alliance-loungen i TBIT? Edit: Har forøvrig vært i Polaris-loungen på SFO, og likte meg svært godt der. Takk
Man kan gå airside mellom terminalene, dette tar 20-30 minutter hver vei. Det skal også være mulig med buss landside, dette kan være en greit alternativ om man først må innom TBIT for å kvitte seg med bagasje. https://www.flylax.com/en/inter-terminal-connections
Reiseruten på flyplassen er godt beskrevet i andre tråder uten at jeg får søkt dem opp nå. Med min mor på slep hadde jeg tenkt tidlig lunch og en drink i baren før avgang som en deilig avslutning på ferien
Må vel være på flyplassen tidligst 0900 da hvis det overhodet skal være et poeng. Du tenker sjekke inn på TBIT, ut og ta buss til T7, gjennom sikkerhetskontrollen, og samme opplegg motsatt? Går det buss begge veier? Lenge siden jeg var på LAX.
Jeg har gjort det og mener det er verdt det. Tok vel fort 20 min hver vei, kanskje mer. Noen skumle feller hvor man plutselig kan finne på å havne utenfor sikker sone, men jeg anbefaler turen. Hadde forøvrig med mine to foreldre på 60+ på turen.
Jeg ville nok holdt meg airside på tilbakeveien og spasert til TBIT. Bussen skal gå i sirkel mellom terminalene så er nok mulig å ta den begge veier, men sparer neppe mye tid på det da det innebærer ny sikkerhetskontroll.
Jeg ville definitivt gått airside tilbake for å være sikker på klokka, til er det sikkert ikke så nøye.
Nei, men det er noe eget ved å sitte i en folketom Polaris-lounge med à la carte dining og cocktailmeny.
+1 Nei *A er ikke dårlig, og får dere dårlig tid den dagen er det et fint alternativ, men jeg vet helt klart hva jeg hadde prioritert....
Polaris lounge i T7 er vel verdt gåturen fra TBIT. Vesentlig bedre mat (a-la-carte) enn i *A loungen. SAS innsjekk åpner 4 timer før på LAX. Raskeste måten frem til T7 etter å ha sjekket inn er å gå ut igjen, og gå ca. 10 minutter landside til T7. Det skal ikke være noe problem å gå gjennom security der. På vei tilbake kan dere som beskrevet gå airside, men dette er da en lengre rute.
Jeg har tatt turen fram og tilbake airside fra TBIT tidligere. Sjekket inn da innsjekk hos SAS åpna. Med rolig ganglag begge veier så følte jeg aldri på noe stress.
Hører dere. Hadde jeg vært alene hadde det ikke vært noen tvil for min del. Polaris-loungen på SFO var fantastisk. Nå har gamla funnet ut at det er utendørsterrasse på *A loungen på TBIT, og hun ser for seg muligheten til en røyk før avgang. Tror jeg blir nedstemt