Pris DY premium?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Christian, 08. nov 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Leste en leder skrevet av kjæresten til Trygve Hegnar der hun var strålende fornøyd med DU Osl Jfk, til tross for masse forsinkelser. Hun hadde fått full businessklasse servering for 8000 kr, noe alle andre selskaper tok minst 20 000 for hver gang de så etter dette. Er det mulig å fly i Premium for 8000, jeg finner ikke billigere enn over 9000 kroner?
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, en vei kanskje? Har du en link til artikkelen?

    Åpenbart at berta aldri har flydd business. Also, jeg kjøpte akkurat en BRU-ORD-BRU i UA flat biz. Kosta 2560 Usd t/r
     
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Hegnar har ikke skjemt bort dama på business hverfall, høres ut som hun sammenligner med premium economy andre steder.
     
    tommy777 liker dette
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tenkte det samme. Og Premium Economy andre steder koster IKKE mer enn 20K
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Men sammenligningen er jo veldig relevant ifht. SAS Longhaul, det kom frem på Flyprat nå at man må betale for snacks mellom måltidene i SAS Plus (tidl. Exo Extra). Man får alkoholfri drikke og frukt gratis. Ellers er jo Premium/Plus/Extra-produktene ganske forskjellig hos de forskjellige selskapene rundt forbi.
     
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Artikkelen var en lederartikkel i reisebillaget til Kapital som vel kom for fire uker siden, så har desverre ikke link. Kanskje Hegnar bare har tatt henne med i privatfly tidligere! Syntes for øvrig de hadde en fin notis om nye DY ruter der de sammenlignet epler med epler helt til jeg skjønte det var Vagabond jeg leste. :p
     

Del denne siden