Prisen forsvinner på vei til betaling

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Spielhaug, 20. jan 2020.

Tags:
  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,151
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Hei
    Forsøker meg på et MR til Berlin. SVG-CPH-TXL 3 timer mellom flights, TXL-ARN-OSL-SVG.
    Men fra søk til betaling så forsvinner ønsket rute; «dessverre er ikke denne prisen tilgjengelig lengre». Det kan jeg av og til skjønne, men at det skal gjelde på SAS.no, BergHansen OG Egencia? Jeg får altså opp ruten på alle nettsidene, jeg får valgt ønsket klasse/pris, men nå jeg trykker bestill/betal så feiler det altså.

    Og så er jo SAS.no helt umulig å logge inn på idag. Kanskje feilen ligger der?
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,802
    Bonuspoeng:
    293
    Kan det være så enkelt at prisen som vises er i en billettklasse som ikke er tilgjengelig for feks hele flighten, eller alle reisende? Og at du dermed blir flyttet til en dyrere billettklasse? Hva med å ringe inn og si at du ikke får logget deg på og kreve at de kutter booking gebyr på telefon? Du har uansett 24 timers kansellering med SAS vel :)
     
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,151
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, men at prisen ikke er tilgjengelig for hele flighten, burde ikke det vært synlig etterhvert i en av søkemotorene? Jeg har forsøkt denne bookingen siden kl13 idag, med samme feil hver gang...
    Må kanskje kaste inn håndkleet og ringe...
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,329
    Bonuspoeng:
    183
    Har du prøvd å ikke velge sete, så gjennomføre bestillingen og velge sete i etterkant. Funker stort sett knall.
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det måtte jeg ved sist booking (vel og merke bonusbilletter).
     
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,151
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg hopper over det både på Egencia og Sas.no, men no joy
     
  7. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,151
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    På sas.no når jeg bestiller enkeltreise, så kommer jeg frem til betaling for både utreise og hjemreise. Men altså ikke t/r... Skjønner ikke at de prisene skal «henge igjen» såpass lenge, og ikke være bookbare?
    Edit: Kan noen gjøre en dummy-booking og se om de kommer frem til betaling? 09MAR SVG-TXL 0600-1215 Plus smart 1501,- , TXL-ARN-OSL-SVG 1520-2040 plus smart 1769,- totalt 3270?
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ser det har vært litt dårlig med respons her og jeg vet ikke om det løste seg for deg, men jeg gjorde i alle fall ett raskt forsøk på sas.no nå og fikk samme resultat som deg.
     
  9. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvde i appen, koster meg 2 kroner mer, men ellers fungerer det...
    Screenshot_20200124-204809.jpg

    K
     

Del denne siden