Som flere av dere har bemerket er forumet ustabilt og tregt i dag. Dette skyldes et eksternt serverproblem, så vi får ikke håndtert det lokalt. Det er folk på saken, så vi håper på en snarlig løsning. Tore
Opplever ekstremt treghet mens det skrives poster på Android(chrome). Trodde det var mobilen. Så takk for oppdatering
Safari krasjer også regelmessig på IF. Ser særlig på Mac at IF tar oppimot 180% cpu. Ikke noe stort problem med 8-core, men skulle gjerne brukt det til noe annet enn at IF-websiden oppdatere seg selv kontinuerlig. Merket at det startet i går, sånn ca på ettermiddagen.
Opplever også problemet på min mac (chrome), mindre tydelig på windows. Krysser fingre for snarlig løsning.
Har ingen problemer med forumet på PC, men på Android er det ufattelig tregt og mange ganger skjer det ikke noe når jeg skal gå inn på en tråd.
Jeg får så vidt skrevet en kommentar før siden laster seg inn på nytt og alt jeg skrev er borte. Ordbok funker dårlig og det lagger når jeg skriver
Lastet ned og aktiverte denne https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-javascript/jfpdlihdedhlmhlbgooailmfhahieoem på insideflyer.no - nå er siden raskere enn aldri før!(selv om noe funksjonalitet mangler) Fungerer frem til problemene på siden er fikset..
Den hoveddelen på forumet har vært nede i hele dag,er det i sammenheng? Mener når man trykker på fanen forum og får opp alle under kategoriene.