Jeg har de siste dagene hatt problemer med å endre bonusbillettene mine på nett. Jeg får bare opp feilmelding etter å ha valgt nytt fly, hver gang. Er det flere som har opplevd dette? Stemmer det at det koster et gebyr å ringe inn til SAS kundeservice? Det er altså ikke snakk om å endre navn, bare flytid, og det er ledige bonusbilletter på det flyet jeg ønsker.
Har opplevd det samme tidligere i sommer, da var det ikke gebyr når jeg sa ifra til dem om at jeg hadde prøvd og ikke fått det til selv.
Skal ikke være gebyr om det er en online funksjon som normalt er gratis, men som ikke funker. Måtte bruke det selv på CNL noen ganger i sommer og det var null snakk om betaling
Ringte i dag og prøvde å endre billetten, men fikk beskjed om at det var 150 kr i gebyr for dette. Jeg henviste til at nettsiden ikke fungerte, men det hjalp visst ikke. Dette var en engelskspråklig medarbeider, men jeg ringte det norske gullnummeret. Endte opp med å ikke endre billetten.
Det er korrekt at en endring koster 150. Dette må betales. Du kan kansellere og så bestille på nytt gratis men da med ingen garantier for at noen av setene du hadde blir tilgjelig etter kansellering.