Takk for oppdateringen Henning! Godt å få med seg. Jeg har en bankløsning for pålogging til nettbank som involverer bruk en app. Har fått beskjed om at det er best å vente med å oppdatere til nytt iOS til banken har bekreftet at alt er ok.
Ser ut til at IOS8 med integrasjon mot SAS virker OK, har bestilt og fått BP til morgendagens t/r Stavanger !!!
Mobilappen starter, men lukker seg før den klarer å åpne seg skikkelig, mens på iPad får jeg ikke en gang startet appen før den krasjer. Men var klar over dette på forhånd, så gjelder vel bare å smøre seg med litt tålmodighet til det kommer en oppdatering. Håper bare ikke det tar så lang tid.
Mobilappen funker som en kule etter oppgraderingen kom, men hvor blir det av oppdatering av iPad-appen SAS Explore? Noen som vet om det snart vil skje noe her?
Jeg sliter med Eurobonus Connect appen etter oppgraderingen til iOS8.. Selve SAS-appen fungerer bra, men er ikke 100% tilpasset ny og større skjerm på iPhone 6..
Funker ikke så halvgærent faktisk den connect-greia.. Selv om en del andre apper gjør det samme har jeg faktisk brukt den litt til å ringe "hjem" når jeg er i asia/emiratene/afrika og har wifi på hotellet feks..
Altsååå.. Eurobonus Connect er jo the greatest thing som har skjedd menneskeheten siden.... ehm.. OL i 94?
Facetime funker kun Apple-to-Apple.. Skype / Lync funker garantert ganske greit, men havna på EB Connect for å teste, så har brukt det noen ganger. Syns det funker ganske fint
Da er det lagt ut en ny versjon av IOS appen. Usikker på om det er noe nytt, eller om det bare er en bugfiks.
Det sto akkurat det samme på versjon 1.12. Bortsett fra at de ordla seg litt anderledes på IOS8 biten. Så regner med at det var fokus på IOS8 feilrettinger i denne versjonen.