Man burde kunne anta at alle reiser som kan søkes opp på sas.no også kan bestilles, men det er mye rart som kan gå galt i bakkant, spesielt når det er flere flyselskaper involvert. Agentene på kundeservice forholder seg stort sett bare til det de får opp på skjermen sin. I utgangspunktet burde de enkelt kunne lete opp samme priser og flyvninger som det du finner selv på nett, men det er ikke alltid tilfelle. Noe som kan hjelpe er å spesifisere opp ønskede flyvninger eller be dem filtrere på ønsket avreise- og ankomsttid e.l.
Jeg hadde samme reise i fjor, og det var som du sier knapp med tid på EWR med bare to timer. Stopper opp rett etter å ha godtatt betingelsene. Både før og etter jeg har lagt til betalingskort.
Kan jo være mye rart som skjer her. Får du lagt inn voucher på betalingssiden, slik at prisen justeres? Hvis alt dette funker, men den stopper på betaling, tror jeg du bør skrive ned samtlige flightnummer du ønsker og så ringe SAS. Vær tydelig på at du ikke får til å bestille på nett så du slipper gebyr. Ha alle detaljer klare, inkludert voucher-nummer etc etc. Alternativt - splitt opp reisen, ta en hviledag i NY og fly så videre med det som passer.
Mulig, men prøvde bare ARN en gang, og CPH en gang, og samme problem der med at siden bare loader. Får prøve siden. Takk
Det samme skjedde hos meg etter at jeg kom til betalingssiden. Det kan like gjerne være mitt forsøk på booking - samtidig med ditt - som har nullet ut tilgjengeligheten en liten periode. Hvis du søker OSL-EWR (ikke til SJO) får du opp masse seter. Det er plasser der.
Hvis man har gjort et forsøk på booking uten å fullføre er det bare å kansellere den ubetalte PNR'en fra "Mine bestillinger". Forutsatt at man var innlogget eller EB-nr var lagt inn.
Til dere som mistenker MissX for å være bot: Med fare for å fornærme MissX er det et par ting som skrives som jeg finner det usannsynlig at en bot ville gjort. Så jeg foreslår at den ballen legges død, evt kan de som sliter med det kontakte meg på pm.
Var ikke så mye det, men heller at det hele endte opp med en gigantisk voucher som kanskje var til salgs..
Hadde selv problemer med betaling hos SAS denne uken, fikk kommet meg gjennom alle steg lagt inn passasjer osv, men etter at kort var lagt inn stoppet alt opp, fant for egendel ut at en vei rundt mitt problem var å betale med PayPal og ikke kort, da løste det seg og jeg fikk billettene på plass.
Bra det ikke var bare hos meg. Selv om SAS mente ved første telefonhenvendelse i dag at de hadde jo ingen tekniske problemer. Fikk endelig ordnet med billetter etter nesten to timer med SAS kundeservice. Gjorde som noen her nevnte over og ga flight nummer, litt problematisk for de å finne disse til prisene oppgitt på nettsiden, men fikk flightene og billetter ved å gå opp i pris. Takk for hjelpen igjen folkens