Pusse opp leilighet

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Kaffen, 20. mai 2019.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er i en prosess hvor jeg skal pusse opp stua i leiligheten jeg bor i, og i den sammenheng vil jeg sanke så mye poeng som mulig, så da lurte jeg på hvor jeg kan tjene mest mulig bonus på dette.

Så at det var 4,6% trumf på byggmax og i morgen skal jeg undersøke dem om de tar Amex, i såfall så ordner jeg gulvet hos dem om ikke noen tar mye bedre pris med Amex enn dem, også lurer jeg på hvor det er best å ordne nytt kjøkken hen?

Er det noen av dere som har erfaring med dette da jeg har satt av opp til 150 laken på dette prosjektet?

Braxze liker dette
  2. prisjeger

prisjeger Travelhacker wannabe

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Carlsen Fritzøe mener jeg tar AMEX

Nilsen liker dette
  3. KVTL

KVTL Senior Medlem

Likes mottatt:
    639
    Bonuspoeng:
    93
    Maxbo tar Amex :) Skal du kjøpe inn masse ville jeg tatt kontakt for pristilbud.

4. benjaminbr13

benjaminbr13 Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    For all del...IKKE kjøp noe kjøkken hos elkjøp/epoq.
    Du får så og si ingenting igjen ved forsinkelser,får feilvarer og en utrolig dårlig kundeservice på telefon.

5. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,015
    Bonuspoeng:
    93
    Byggmax har ikke hent i butikk, så der må man regne med frakt også om man skal benytte viatrumf. Mine lokale butikker støtter ikke Amex.

Obs Bygg tar normalt Amex.

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er kjempefornøyd med vårt kjøkken fra Epoq, hele prosessen. Men det kan jo alltids skje feil, og folk har ulik erfaring..

7. Nilsen

Nilsen Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Carlsen Fritzøe tar Amex, kjøpt gulv hos de 2 ganger med Amex.

8. Finnks

Finnks Banushare

Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg og kjøpte Epoqkjøkken (og sikret CT på den handelen). Var en benkeplate som måtte byttes før alt var ok, men prosessen og kundeservice var utmerket. Resultatet var særdeles bra. Jeg tror alle kjøkkenleverandører har noen kunder med dårlige opplevelser, men en persons skrekkopplevelse trenger ikke representere alle kundene - akkurat som i andre bransjer.

kaijoar and holmen like this.
  9. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Dessverre tar ikke alle Carlsen og Fritzøe Amex. CF her på Stathelle tar det ikke, så er nok forskjell fra butikk til butikk.

10. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Carlsen og Fritzøe tar AmEx (Drammen), de på spanderte en CT på meg i fjord, altså F-turen i juli. Blir kanskje litt langt å pendel @Laffen ;)

ChrisTW liker dette
  11. cuivien

cuivien Medlem

Likes mottatt:
    1,254
    Bonuspoeng:
    93
    Epoq kjøpt via Elkjøp var et helvete her i familien også, det manglet deler og måtte mange runder frem og tilbake med kundeservice i månedsvis før det endelig ble bra.
    Skal sies at det ser ekstremt pent ut og til en fornuftig pris, men usikker på om jeg ville valgt det igjen

12. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Litt late to the party, og noe har du allerede funnet ut av, har jeg skjønt.

Vet ikke om du har lest mine andre tråder/innlegg om IKEA - men det skal være mulig (å betale med paypal gjennom å lage en ordre på nettsiden, dette gjelder spesielt kjøkken og andre typer bestillingsting som innebærer planlegging og "tegning" på varehuset).

Coop obs bygg - de aller fleste.
    Right Price Tiles - som du allerede har funnet ut av.
    Monter (ifølge virkeramex) - men jeg har dårlig erfaring med mine lokale i Bergen.
    Elektroimportøren - viatrumf og paypal på nett.

Har ikke vettet hele listen her, men de fleste stemmer nok. Ta som sagt monter med en klype salt.

http://virkeramex.com/wiki/index.php/Bygg-_og_jernvarer

NoLimit liker dette
  13. Rolivar

Rolivar Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Vedr. Byggmax: Ca annenhver mnd kjører de opp til 7-8% på ViaTrumf. 19.april var forrige gang. De har "click&collect" også, men vet ikke om dette gjelder alle butikkene. (valgte tilfeldig Arendal, der funket det uten problem, som vises på bildet. Men på f.eks Abildsø/Oslo gikk det ikke med c&c på alle varene).

byggmax.jpg

14. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen tider på året de pleier å ha salg eller spesiellet gode tilbud på laminat, parkett varmekabler og folie? :)

Del denne siden