Qatar card verification truer med å kansellere booking some er bekreftet og ticketed

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av nick5000, 13. jan 2018.

  1. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    129
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    28
    En oppdatering.
    Jeg ringte Qatar for noen dager siden og han sa jeg kunne vise kortet ved innsjekk, så det virker jo enkelt og greit.
    Fikk nå email svar fra Qatar card verification, altså etter 3 uker etter forrige svar, der de beklaget at det hadde tatt langt tid, men at jeg nå altså kunne vise kortet ved innsjekk. Jeg spurte hvorfor dokumentasjonen jeg ikke hadde sendt inn ble godkjent og da svarte de at transaksjonen fra Qatar ikke viste "the corresponding authorisation code". På min bank statement står det bare Qatar Airways og beløpet, ikke noen kode.
    Så veldig rart system. De kunne jo bare gjøre som andre selskap og si man må ha med kortet ved innsjekk, særlig hvis det ikke er mulig å verisere noen typer kort (som ikke viser "authorisation code" i nettbanken).

    Så, nå håper jeg bare jeg ikke mister kortet før flighten.. ;)
    Hva skjer egentlig hvis man ikke har med kortet til check in, kan man bruke et annet kort å betale med, eller går ikke det da?
     
  2. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,002
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke meningen å ta over tråden her: men noen som vet hvorfor man ikke får booket Qatar Airways OSL-DOH-DXB? eller generelt alt mulig via DOH til DXB? DXB kommer ikke engang opp som forslag. Ikke Adu Dhabi heller. Uvenner?
     
  3. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden