Jeg har alltid lurt på, hvor mye vits er det i den insektsprayen, virker for meg å være spill for galleriet. En generell spraying i midtgangen og med den utskifting av luft som skjer i en flymaskin. Jeg sliter med å tro at de greier å ta insekter skulle de befinne seg under en stol f.eks. Noen som vet?
Var litt skeptisk til DOH-SEZ siden QR hadde bekreftet det var angle-flat seter. Heldigvis var det feil, var lie-flat. Menyen for drikke var lik den for OSL-DOH, men endring på maten; Jeg stod over alt av mat, litt sjampis og whiskey så ble det soving hele turen;
Nå er det frokost på Doubletree by Hilton. Grei frokost utsikt; Vet ikke helt om jeg synes det er innafor at fuglene spiser rett av brødskåla i frokostsalen; Fuglene virket meget fornøyde
Rommet var bestilt fra søndag så jeg regnet med rommet skulle være klart og innsjekk skulle gå greit. Måtte vente en liten halvtime fordi. Gress i senga; Litt glorete farger; Enkelt bad med toa og dusj; Badekaret er av en eller annen grunn plassert på terrassen; Utsikten fra rommet er helt OK
Flott dokumentert som vanlig. Synes forresten dassen på QR-loungen er noe av det flaueste jeg har vært med på. Ikke hadde jeg cash på meg, og der stod det altså 3 slavarbeidere (spade for en spade) som kom løpende med såpe og håndkle.
Ja, burde gå. Men bør beregne at mye tid går bort i busskjøring. Jeg hadde vel ca 3 timer i går, det er rikelig selv med bussing til og fra.
Har jo hørt om en hund etter øl, men denne pippen virket sugen den også; Eller var det akkaren som fristet?