Rabattkode Hertz med SAS

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av stashorizor, 02. des 2022.

  1. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    272
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Ser på en billeie hos Hertz. I systemet ligger det en rabattkode fra baksiden av et gammelt SAS gullkort fra 21, (hvor finner man egentlig kodene i de digitale kortløsningene?). Sjekket kjapt prisen og den var nokså billig for hele bilutvalget. Så tenkte jeg burde vel bytte til rabattkoden på mitt nåværende diamond kort og til min forbauselse ender prisen x3.5, hva skjer her? Er dette en typ error fare pga gammel kode? Noen som har hatt problemer i skranken pga dette?
     
  2. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    272
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    til dere som holder fysisk gullkort som er gjeldende, er koden på baksiden enda 8**8*4?
     
  3. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Sikker på at de var sammenlignbare tilbud ? Hvis den første feks er uten forsikringer så forklarer det fort forskjellen.
     
  4. Staralliance

    Staralliance Medlem

    Innlegg:
    210
    Likes mottatt:
    424
    Bonuspoeng:
    63
    Opplevd flere ganger at rabattkodene på Eirobonus noen ganger gir litt billigere leier, men også ingen endringer i prisen.
     
  5. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    272
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Ja det er de samme forsikringene inkludert. Det som legges merk til (og det har jeg opplevd x1 før uten at det har gitt meg issues) er at den billige raten kan bare betales i skranken, mens uten kode, eller med diamond koden så tilbys det en prepaid rate og en pay after rate. Prisen med gullkoden er mindre enn 33% av prisen uten.
     

Del denne siden