Radisson med 2000 ekstra EB-poeng?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Scandipendler, 15. jan 2018.

  1. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gikk nokså flyktig forbi, men jeg kunne da sverge dyrt og hellig på at jeg så en reklame i gullstua på ARN som annonserte 2000 ekstra EB-poeng for opphold på Radisson i januar (med forbehold om deltakende hoteller o.s.v.). Men jeg kan ikke synes å finne noe om dette på nett, og jeg har da heller ikke fått noen ekstra poeng for opphold (så langt). Noen er in the know?
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en link til tilbudet på sas.no
     
    Scandipendler liker dette
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Merkelig opplegg. Ikke har jeg fått noen ekstrapoeng, og verken på Radisson Blu Royal eller Radisson Waterfront hadde de engang hørt om denne kampanjen. På sistnevnte sted hevdet man enda hardnakket at den eneste måten å få EB-poeng på var å konvertere de CC-poengene som gis for oppholdet.
     
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Det ligg meir info på https://www.radissonblu.com/en/sas-doublepoints Det gjeld for opphold på minst to netter som er booka og gjennomført i kampanjeperioden.

    LRM_EXPORT_20180117_154748.jpg

    Osv... Osv...
     
    Scandipendler liker dette
  5. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er kvalifisert etter disse kriteriene, men har altså allikevel ikke fått noen doble poeng - og både i København og Stockholm påstår man attpåtil å ikke vite noe om denne kampanjen. Jaja.
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv clubcarlson(at)carlsonrezidor.com. Dei brukar å vere kjappe til å svare om der er krøll.
    Eg har eit to-nattsopphald neste veke, blir spennande å sjå kva som skjer der, skal prøve å be om å få kreditere til EB ved innsjekk og høyre kva svar eg får. Mulig ein må ha EB-opptening aktivert i profilen for å få denne?
     
    Scandipendler liker dette
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Problemet med EB-kreditering synes å være at det er helt bingo om man først får CC-poeng som konverteres, eller om man krediteres 500 EB/natt direkte. Det er litt hipp som happ hva jeg ender opp med - noen ganger har jeg sågar fått både CC-poeng og 500 EB-poeng. Konkret hva som er greia med denne pågående kampanjen vet jeg ikke, men jeg skal sende en mail avgårde.
     

Del denne siden