Artig at du kaller dette newbie triks. Vårt eminente reisebyrå var på vei til å gjøre akkurat dette.. Hadde vært rimelig furt om jeg møtte opp og kom 22 timer for tidlig til flyet som resten av følge drar med.. Samme selskap klarer jo heller ikke se forskjell på am og pm så er vel bare å forvente.. Hehe.. Det sier vel danskene tvert nei til.. Lite nordlys der.. Må vel godt over 200k i året for å nå pandion. Sies vel 1mnok på 3 år, så drøye 300k i året. HON Circle er billigere Så vet jeg ikke om 200 segment i året er mye mer oppnåelig, men klart at det ville vært fint med et forutsigbart og definert mål.
Og denne ungguttet (husker ikke navnet nå) som fløy 800 segmenter mellom SVG og BGO på et år med travel pass fikk vel Pandion? Ikke at jeg har noen planer om å gjenta den....
Det var vell mer en morro gest fra SAS... Da jeg antar SAS tapte penger på hans lille stunt... rent revenuemessig.. C
Ja det er jo faktisk så enkelt Hvorfor nøye seg med de 120 segment i året med SAS? Kjør på med noen SR i tillegg... Men hadde det vært noe for 159 segment hadde jeg nok klart det.. Og så hadde det blitt litt mindre lufthansa og (nesten) aldri Widerøe.... Ganske mye vil jeg tro. 800 x flypassasjereravgift er nok mer enn de 50000kr billetten kosta...
Lite som i sjelden ja, men nordlys kan sees fra Danmark hvis forholdene er riktige. Edit: dårlig norsk, rettet
Denne ventet jeg på Tror uansett ikke DK assosierer seg selv med, eller blir assosiert med nordlys i nevneverdig grad..