Hvor lang tid kan det ta egentlig? Jeg endret på en reise for en uke siden og da tok det noen 4 dager, og bare for å få beskjed at det ikke var mulig likevel. Nå har jeg prøvd på nytt tidligere denne uken og venter enda på billetter. Og så skjønner jeg ikke at agenten bruker mye tid for å sjekke med ulike kollegaer og for å få bekreftelse fra den ene og den andre, sjekker at alt er mulig å bestille og godkjent, og så kan hende at det ikke blir bekreftet likevel? Min reise er om en uke og jeg trenger å bestille ferdig opphold og transport, men er avhengig av bekreftelse på rebooking
Ring inn på ny og sjekk hvordan det ligger an. Om noe ble gjort feil sist har de til vane å ikke ringe opp igjen for å si at det ble problemer. Vil tro det mest sannsynlig er en hick-up på veien her. I utgangspunktet ordner de med de billettene som haster mest, altså de som er nærmest avreise.
Da jeg endret turen min til JNB ifjor sommer to dager før avreise og reise til SEA tre dager før avreise, fikk jeg nye billetter i løpet av et par timer. Så de kan hvis de vil. Agentene sa at de skulle passe på at billettene utstedes raskt.
jeg har prøvd å ringe flere ganger, men de sier bare at de er i køen. jeg er mest bekymret for at jeg ikke får de reisene. men bare å få beskjed om det fort så jeg kan organisere resten eller finne nye men når det ventes nå er det på SAS sin side eller Lufthansa/osv
jeg har nettopp fått mail med biletter. Men akkurat samme opprinnelig reise ingen endring. ingen beskjed. Ringte SAS og de vet ikke hvorfor noe -.- oppdatering: ringte igjen og fikk biletter etter 30 min. han klarte å fikse samme utreise som jeg ønsket men hjemmereise måtte være noe annet dessverre