Reduksjoner i OSL-EWR ?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TomF66, 20. sept 2020.

1. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,344
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en Star Alliance bonusbooking som inneholder EWR-OSL i februar - og har prøvd å se om utreisen uken før også kan få den ruten (OSL-EWR da). Det ser ut som det er helt utilgjengelig i helgene der - både for penger og poeng.

Er det annonsert noe kutt i den ruten til vinteren ? Ikke planer om å fly fre/lør/søndager ?

2. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,856
    Bonuspoeng:
    183
    I følge ruteplanen ligger SK907 inne med daglige avganger, men ser ut som at det pr. nå kun selges billetter til mandags- og torsdagsavganger ut vinterprogrammet (tom. 27. mars), resten av avgangene har null tilgjengelighet i alle klasser.

Såvidt jeg vet er det ikke annonsert noe kutt enda, men vil ikke bli overrasket om SAS planlegger for redusert program en stund fremover.

3. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,202
    Bonuspoeng:
    113
    For tidlig å si hva februar programmet blir, men det blir helt sikkert reduksjoner og SAS forbereder grunnen. Om ikke USA åpner for innreise blir det neppe særlig trafikk.

4. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,344
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har booking på lørdagsavgang hjem igjen ...... så de har ikke blitt kansellert enda.

Får vel se når det nærmer seg - siden det er CT booking får jeg kanskje rebooke den før nyttår for sikkerhetsskyld.

5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,573
    Bonuspoeng:
    183
    Har også en Biz og en Plus-booking med poeng i vinterferien, ser at det ikke selges seter på noen av avgangene t/r for NOK. Nå mistenker jeg at fruen ikke tillater tur allikevel, men blir interessant å se hva man blir booket om på.

Del denne siden