Regnfull søndag meldes fra Buskeruds hovedstad Drammen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 03. nov 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Det øser ned i Drammen, det pøser ned! Håper ikke dette er et forvarsel på hva vi har i møte i kveldens kamp mot Tromsø. Hele byen er på bristepunktet, da man for sørste gang på 43 år kan dra hjem seriegull i Elvebyen!

    Ellers blir det mye indremisjon i dag, mye som skal vaskes, ryddes etc.

    Ønsker alle en fortryllende søndag!
     
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ahhhh..regn regn regn her også. Men om en uke og noen timer sitter jeg godt plassert i 0A med en stor kopp kaffe ved min side og autopiloten på 60 knop, mens noen hundre hester murrer godt der fremme. PROB90 for severe CAVOK er det også :D
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Blarp! En passelig dose hurrasmoothie igår preger formen idag, men ikke så voldsomt.

    Nå venter en ny uke hjemme i Norge. Når man er på tur lengter man hjem. Når man er hjemme lengter man ut på tur. Trenger minst to uker på å "komme ned" etter en reiseperiode. Rart med abstinenser egentlig.

    Vel, vel... Dype tanker til side. Ha en fin dag!
     
    SASDC8 liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen form for regn i Bodø i dag. Litt synd egentlig, da dagen brukes på jobb.

    Abstinenser er en snodig ting ja. Har ikke vært i et fly på to uker, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å sette meg ombord i 737-600 fra SAS i morgen :) Heldigvis blir det et par flyvninger hver uke i november, så da går alt litt bedre :)
     
    SASlovah4evah liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Elendig søndag her i sør.
    Det har regnet i hele dag, og formen er mildt sagt laber. Venter bare på at jeg kan få lagt meg igjen og våkne opp bedre på mandag. Kunne godt tenke meg å sove rundt til tirsdag egentlig.

    Natta!
     
  6. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Blæh fra JFK.

    Screenshot_2013-11-03-17-30-49.png

    SQ A380 klarer nesten å veie opp for det faktum at drøyt to uker ferie er over, og at kursen settes hjemover. Men bare nesten.
     

Del denne siden