Regnfull søndag meldes fra Buskeruds hovedstad Drammen

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Thomas, 03. nov 2013.

1. Thomas

Thomas Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Det øser ned i Drammen, det pøser ned! Håper ikke dette er et forvarsel på hva vi har i møte i kveldens kamp mot Tromsø. Hele byen er på bristepunktet, da man for sørste gang på 43 år kan dra hjem seriegull i Elvebyen!

Ellers blir det mye indremisjon i dag, mye som skal vaskes, ryddes etc.

Ønsker alle en fortryllende søndag!

2. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,003
    Bonuspoeng:
    113
    Ahhhh..regn regn regn her også. Men om en uke og noen timer sitter jeg godt plassert i 0A med en stor kopp kaffe ved min side og autopiloten på 60 knop, mens noen hundre hester murrer godt der fremme. PROB90 for severe CAVOK er det også :D

3. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,286
    Bonuspoeng:
    113
    Blarp! En passelig dose hurrasmoothie igår preger formen idag, men ikke så voldsomt.

Nå venter en ny uke hjemme i Norge. Når man er på tur lengter man hjem. Når man er hjemme lengter man ut på tur. Trenger minst to uker på å "komme ned" etter en reiseperiode. Rart med abstinenser egentlig.

Vel, vel... Dype tanker til side. Ha en fin dag!

SASDC8 liker dette
  4. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen form for regn i Bodø i dag. Litt synd egentlig, da dagen brukes på jobb.

Abstinenser er en snodig ting ja. Har ikke vært i et fly på to uker, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å sette meg ombord i 737-600 fra SAS i morgen :) Heldigvis blir det et par flyvninger hver uke i november, så da går alt litt bedre :)

Ida liker dette
  5. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Elendig søndag her i sør.
    Det har regnet i hele dag, og formen er mildt sagt laber. Venter bare på at jeg kan få lagt meg igjen og våkne opp bedre på mandag. Kunne godt tenke meg å sove rundt til tirsdag egentlig.

Natta!

6. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Go aftens fra Nord, her har for en gangs skyld vært nydelig vær de dagene jeg har vært her. Men uten bil har det dessverre blitt lite tur, kun i nærområdet. Nesten umulig å gå turer nå uansett, for føret er helt groteskt. Klink-hard-is som er polert av tusen biler og mennesker. Den er ikke god å falle på.

Kjenner pulsen er litt forhøyet ifht resultatet av forhandlingene mellom Parat og Norwegian. Mulig jeg er litt for engasjert i forholdene ifht å være en normal dødelig passasjer, men i ytterste konsekvens vil jo resultatet påvirke hele luftfarten i Europa. Jaja, artig å være engasjert, får fokusere på det positive :)

I morgen blir en spennende dag, to flyturer står på agendaen. Har iallefall sikret meg plass på ene turen, en kjenning av meg som ratter oss ned til Oslo. Får øvd litt på svensken min også, det blir jo hyggelig. Tjenare, fika og lagom.... Jau jau. Dessverre ingen nye registreringer på morgendagens flyvninger, og jeg som skulle få flydd alle 800'ene til SAS innen årsskiftet. Ser dårlig ut når jeg enda mangler 8 stk.

Får smelle på noe på netflix for å distrahere nervene ;) Ha en fin kveld!

7. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Blæh fra JFK.

Screenshot_2013-11-03-17-30-49.png

SQ A380 klarer nesten å veie opp for det faktum at drøyt to uker ferie er over, og at kursen settes hjemover. Men bare nesten.

Del denne siden