Det øser ned i Drammen, det pøser ned! Håper ikke dette er et forvarsel på hva vi har i møte i kveldens kamp mot Tromsø. Hele byen er på bristepunktet, da man for sørste gang på 43 år kan dra hjem seriegull i Elvebyen! Ellers blir det mye indremisjon i dag, mye som skal vaskes, ryddes etc. Ønsker alle en fortryllende søndag!
Ahhhh..regn regn regn her også. Men om en uke og noen timer sitter jeg godt plassert i 0A med en stor kopp kaffe ved min side og autopiloten på 60 knop, mens noen hundre hester murrer godt der fremme. PROB90 for severe CAVOK er det også
Blarp! En passelig dose hurrasmoothie igår preger formen idag, men ikke så voldsomt. Nå venter en ny uke hjemme i Norge. Når man er på tur lengter man hjem. Når man er hjemme lengter man ut på tur. Trenger minst to uker på å "komme ned" etter en reiseperiode. Rart med abstinenser egentlig. Vel, vel... Dype tanker til side. Ha en fin dag!
Ingen form for regn i Bodø i dag. Litt synd egentlig, da dagen brukes på jobb. Abstinenser er en snodig ting ja. Har ikke vært i et fly på to uker, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å sette meg ombord i 737-600 fra SAS i morgen Heldigvis blir det et par flyvninger hver uke i november, så da går alt litt bedre
Elendig søndag her i sør. Det har regnet i hele dag, og formen er mildt sagt laber. Venter bare på at jeg kan få lagt meg igjen og våkne opp bedre på mandag. Kunne godt tenke meg å sove rundt til tirsdag egentlig. Natta!
Blæh fra JFK. SQ A380 klarer nesten å veie opp for det faktum at drøyt to uker ferie er over, og at kursen settes hjemover. Men bare nesten.