Dette har ikke jeg nerver til. Kan du ikke i tidens fylde starte en ny tråd "Eg er framme", så venter jeg med å lese denne til jeg vet at det har gått bra. Tvi, tvi!
God tur vidare! Håpar du når Cape Town. Sidan du ventar på fly til Frankfurt frå Oslo og eg ventar på fly til Oslo frå Frankfurt så kryssast muligens vore vegar ein plass over Nord-Europa
Kan jo sende herren ei direktemelding? No ser ting enn så lenge nokså lovande ut. Det er berre siste flyginga frå JNB til CPT som er kansellert. No er eg såpass sliten at eg ikkje greier å bekymre meg...
Det utvikler seg jo til at man nesten ikke tør lese kommende reisebrev fra herren, før man vet at han er trygt hjemme igjen... Redselen fra om de fikk deg fra Kirkenes forrige gang sitter nesten i enda... PS! God tur videre, så får vi ta neste «hick-up» når den dukker opp...
I hurtigfart med eller til solen: OSL–FRA LH863 blir ikkje operert av Lufthansas A320 eller tilsvarande, men av ein litt sliten B737-800 frå SunExpress. Her er nokre bilete og eg trur ikkje fargesamansetningane (gjeld både ute og inne) vinn ein pris med positivt forteikn i år, men så lenge eg kjem fram og får servering, så skal eg ikkje klage. På dette flyet sit eg på første benk med D-sete. 2D. Første benk er til sals. Prisen står ikkje oppgitt... Heldigvis ledig midtsete. Tyskarane insisterer på å kalle det Freiraum. Eg tenkjer alltid Lebensraum. No er ombordstigninga fullført og alle mann alle er på plass. Vi er 100 pax om bord. Kabinpersonalet er enn så lenge i godt humør. Eg treng ein drink! No venter vi berre på lastepapira... EDIT: Dørene er lukka og forventa flytid er på 1:40.
Kanskje det er et datterselskap eller innleieselskap som flyr for SAA til Kappstaden siden det bare er ditt fly som ikke går pga streik?
SunExpress leverte solid Lufthansa-produkt. Den glade (?) Afrika-farar fekk servert eit glass bobler (påfyll var ikkje noko problem) og det roa nervene. Måltidet som vart servert på første benk var ikkje all verda, men det smakte godt. Litt hummus (?), sunne ting og kjøt. Det smakte godt. Desserten likeså. Langt betre enn kuben som SAS insisterer på å dele ut... Elles gjekk flyginga med på å lese litt meir om kva ein kan oppleve i Cape Town. Med tanke på korleis reiseruta ligg an i skrivande stund var det kanskje i overkant optimistisk, men så lenge det er liv er det håp. No skal eg finne @Earl i ein eller annan senatorlounge her på Frankfurt og prøve å slappe litt av. Drygt to og ein halv time til neste fly. Lufthansa presenterer Star Alliance. Ser nokon kva for selskap som manglar?
Det stemmer på ein prikk... Er det LHs ombordmagasin som surrer eller er det ei ny forbetring frå SAS' side?
Nytt land, ny karma Etter ei triveleg stund med @Earl i panoramaloungen dukka det opp ei endring i SAS-appen og dette var ei positiv endring. Akkurat no gir eg blaffen i at eg er plassert i (les: nedgradert frå business til) økonomiklasse. Mest fordi det ser ut til at eg faktisk kjem fram til Kappstaden i morgon!
SAS er sikkert ikke viktig i *A lenger, de var jo bare en av stifterne ... Kanskje SAS er på vei ut......?? (Men det er vel kjent at Lufthansa har avsluttet rutesamarbeid med SAS ... )
Lufthansas panoramalounge ved A24, Frankfurt Dette er ein lounge som er bygd opp med flere rom der ein sit ganske skjerma. Kvart rom er nesten litt som ei stove. Det første eg tenkte etter å ha kome inn var følgjande: Hit skal eg kvar gong eg er på FRA. Det som trekkjer ganske kraftig ned er at eg såg ei mus pile over 'stovegolvet'.... No skal eg sjekke matutvalet her på bruket!
Sveitsisk A321 frå FRA til ZRH (Swiss) Kabinsjef ønskjer velkomen ombord på sveitsertysk eller noko. Det skarrast og harkast sjølv om ho seier noko så simpelt som 'Guten Abend' (rett nok i litt dialektisk variant). Fascinerande! Så er spørsmålet kva LX C greier å diske opp med på ei flyging som skal ta 60 minutt. Blir det polarrull? Kube? Eller berre potetgull?
Så, ved utgangen er det tydeleg markert på golvet kor du skal stå i kø. LX fører streng prioritering. Sjølvsagt! Om bord byr LX på vatn og våtserviett til oss foran i bussen. Eg anar ikkje om det er gardin baki der eller kva. Eg sit på 1C og ser meg ikkje tilbake!
Helvete.... Så vart dette meir spennande enn strengt nødvendig. Igjen. Kapteinen meldte nyss at grunna personellmangel på bakken vil bagasjelastinga ta lenger tid enn forventa, kanskje 15--20 minutt. Dette vil gjere eit kraftig innhogg i mi tilmålte tid på Zürich. Opprinneleg plan tilsa 50 minutt mellom flygingane på ZRH. 50 minus 20 er 30. Er det nok for å nå LX-flyet til Johannesburg? EDIT Kabinsjef har lukka døra og lover flytid på 35 minutt!
Setet var tatt då eg fekk velje sete... Og han som sit der er ikkje deg. Korleis veit eg det? Han sørfar ikkje på IF!