Reisbrev: Eit tobokstavsbonansa frå Finnmark til Sør-Afrika: CT på SK, LH, LX, SA (JE) og ET

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 20. nov 2019.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    SA operated by JE operated by XC operated by...
    Ventetida på Johannesburg lufthamn vart korta ned ved å leite etter ein minibank. Minibank fann eg ikkje, men iskremen var god!

    No visste eg godt at eg skulle fly Mango. Det flyet fann eg fort:
    20191121_115426.jpg

    Utgang E5 skulle brukast. Han ligg i kjellaren og betyr buss ut til flyet. I enden av bussturen tenkte eg at ein oransje doning venta på oss, men den gong ei:

    20191121_134611.jpg

    Så, South African Airways har leigd inn Mango Airlines som har hosta opp Corendon Airlines som blir operert av Global Aviation Operations. Det er i alle fall ein A320-200:

    Screenshot_20191121-135548.png

    Og knyttnevetesten på 8F? Stryk!

    20191121_135234.jpg

    Adjø, C-livet... Hei, bermen!

    To ting eg gløymde i nord:
    Solbriller og tropehatt. Ting som ikkje står framst i frontallappane i slutten av november...
     
    Last edited: 22. jan 2021
    Avixlo, drsyk, Stuttfeiten and 13 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Mangoane skulle ha loffa av garde kl. 1355, men nei. Først tok omborstigninga ei lita æve. Så var det tre pax som ikkje fann flyet, så då måtte dei leite fram bagasjen til desse tre og ta den av. På toppen av det heile er fyren med løyve til å dytte på fly seint ute, så her står vi, då... Og klokka tikkar mot 1435...

    Sjåføren, erkebritisk om dialekta er ein give-away, meiner at vi er forfølgd av uflaks, men no ruller vi ut på taxebanen! Cape Town neste!

    20191121_142959.jpg
     
    Avixlo, drsyk, Stuttfeiten and 15 others like this.
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke bare du som er forvirret @Kristian rundt hvem som flyr og hvilket nr flyet har... personalet fra hotellet var akkurat og spurte meg om jeg visste hva som skjedde for sjåføren står og venter på deg, men flyet var innstilt og på flyplassen var South African visstnok usikker på hva flyet het og hvor de hadde booket om kundene sine... Godt du hadde lagt ut flyets ID for jeg fant det på Flightradar24, så sjåføren venter på deg når du kommer!
     
    Avixlo, drsyk, Sonictravel and 6 others like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Absolutt ingenting å seie om flyturen med Mango eller kva det no var eg flaug med. Trangt og greier. Full balje. No er eg framme i Cape Town, Kappstaden. Nye eventyr ventar!

    20191121_163923.jpg


    Takk for alle kommentarar og oppoverretta tommeltottar så langt. Og unnskuld til dei som har slitt med blodpumpa under delar av dette reisebrevet...
     
    Avixlo, drsyk, Kalsnes and 22 others like this.
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,930
    Bonuspoeng:
    293
    Etter forrige reisebrev har jeg fått tak i piller som skal holde blodtrykket nede, de er kjekke å ha nå.
     
    Avixlo, drsyk, holmen and 2 others like this.
  6. IndianaJonas

    IndianaJonas Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for underholdende innlegg, min bedre halvdel har lurt litt innimellom på hva jeg har småhumret av...
    Kos dere i varmen der på spissen, alltid spennende å komme til nye land og oppleve nye folk, kultur og landskap. Har en svigerfamilie som skal til J-burg til sommeren, men de reiser med barn på scum-class. Det blir nok bra likevel, for dem er det ikke reisen som er formålet, men målet og familievenner.

    Jeg misunner deg i hvert fall varmen!

    Hilsen fra en isete, våt og kald verdens nordligste by(!)
     
    Kristian liker dette
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Ny bokstavkombo: ET. Retur i vasken??
    No er vi klar for avreise tilbake til det høge nord. Problemet er at hotelet har rota til flyplasstransporten vår som skulle gå kl. 1200.

    Flyet går kl. 1440 og Ehiopian airlines krev ombordstigning allereie 60 min før og luka stengjer 45 minutt før avreise... Kvar er sjåføren vår? Må vi glo på Devils Peak for evig og alltid???

    20191130_115646.jpg
     
    Last edited: 22. jan 2021
    Flymunda, Avixlo, drsyk and 10 others like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Så, blodtrykket har no senka seg eit hakk eller to. Sjåføren dukka opp, men hotellet hadde gløymd å ta betalt så då måtte det ordnast. 25 minutt etter skjema var vi på vegen. Etter ein del stampekøyring gjennom eit par lyskryss er vi no i god fart på motorvegen til Cape Town international airport.

    Det er rart å ha på seg langbukse og vite at i handbagasjen ligg det både vottar og skjerf og ein tjukk ullgenser... Det hadde ikkje skada å kose seg med noko godt i glaset på Victoria & Albert Waterfront...

    20191129_170511.jpg
     
    Avixlo, drsyk, Sonictravel and 13 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Alle gleder tar plutselig slutt @Kristian , men det er jo snart jul ..
    Fantastisk tur dere har vært på, takk så langt!
    Kos dere på turen hjem .. det blir vel bra det også.
     
    Kristian liker dette
  10. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for det!

    På eit eller anna tidspunkt skal eg få snurpa i hop eit skribleri om sjølve opphaldet her i Sør-Afrika og la IF-lauget få ta del i det.
     
    Eddie47 and Lnbre like this.
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    CPT: Innsjekk, sikkerheitskontroll og lounge
    Vi var framme på lufthamna i god tid og optimistisk stilte vi oss i businessinnsjekken. Glad og fornøgd leverte eg passet og nynna 'Take me to the heaven...'.

    Så rynka skrankedama på nasen. Hjartet mitt dundra av garde i galloppfart. Skrankedama tilkallar hjelp. Det svartnar litt for meg... Skrankedama ber om billettnummeret mitt. I eit lyst sekund får eg røska fram utskrifta frå SAS der heile CT-billetten min står skildra strekning for strekning.

    Skrankedama og hjelparen rynkar no begge to på nasen og myser med augo. Eg kjenner at golvet forsvinn vekk under meg. Skal eg bli frakta bort i bæbu-bil??

    Det siste eg hugsar er dette:
    20191130_124822.jpg
     
    Last edited: 22. jan 2021
    Avixlo, Flyvefisken, drsyk and 9 others like this.
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Det neste eg hugsar er at skrankedama smiler og seier ordet lounge og gir meg ombordstigningskort. Pulsen synk som ein stein....

    Sikkerheitskontrollen blir litt vanskeleg. Dama der spør meg om Vegas og kva greia med den plassen er. Eg seier at eg aldri har vore der. Dama er veldig ivrig på å få vite kvifor folk reiser til Vegas. Igjen snevrar synsfeltet seg inn. Er dette ein slags sjuk utreisesjekk???
     
    Avixlo, drsyk, Sonictravel and 3 others like this.
  13. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Enda godt du har med deg verge som fant veien til loungen @Kristian ellers hadde dette aldri gått bra;)
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  14. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Etter å ha kryssa av 2x 'Veit ikkje' i det imaginære spørjeskjemaet med tittelen 'Kva er greia med Vegas?' og samstundes på tru og ære ha lova å fortelje dama om Vegas så fort eg har vore der, får eg aller nådigst ta eit steg mot sikkerheitsslusene.

    Litt forfjamsa seier eg at eg håpar ho sjølv får ta turen til Vegas. Då smiler ho kokett og sender meg gjennom sikkerheitskontrollen. Igjen er pulsen nede på normalnivå, sidesynet likeins...

    20191130_125500.jpg
     
    Last edited: 02. des 2019
    Avixlo, drsyk, Sonictravel and 7 others like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Den internasjonale delen av CPT er, som innanriksdelen, ryddig, oversiktleg og ganske så ålreit. Passkontrollen var køfri. Suvernirar har dei òg:
    20191130_132240.jpg

    Ethiopian har her kjøpt seg inn på same lounge som Lufthansa samt creti og pleti:
    20191130_132233.jpg

    Loungen tilbyr varmmat og diverse anna:
    20191130_133023.jpg

    Kort sagt er Bidvest lounge eit triveleg venterom!
     
    Flymunda, Avixlo, drsyk and 12 others like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Sa han som fekk loungenamnet skrive ned på ombordstigningspasset sitt med store, tydelege bokstavar...
     
    RoadKing, Eddie47 and Earl like this.
  17. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, men ikke fordi jeg spurte, men derimot fordi damen i innsjekk ( som hadde 0 problemer med min bestilling og fikk ut boardingkort på 1,2,3...) nok forsto at jeg er såpass viktig at hun måtte gi så mye og god service som mulig for å sikre at jeg kom meg i loungen;)
     
  18. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Ute på stripa står ein IL-76 (NATO kallar flyet for Candid). Tru om dei serverer sukkertøy ombord (altså ei feilstaving av 'candy'?

    20191130_125630.jpg
     
    Avixlo, drsyk, OttoL and 3 others like this.
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Skriftleg informasjon er for folk som ikkje får med seg munnlege opplysningar. Ergo er nok du meir vergemateriale enn meg...
     
    Last edited: 01. des 2019
    Eddie47 and Earl like this.
  20. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, men hun skjønte vel også at ansvaret for deg var såpass tungt at muntlig info ikke var nok for å sikre at jeg ankom loungen uten trøbbel når jeg også må passe på at du kommer deg frem... skal ikke være lett ;)
     
    Eddie47 and Kristian like this.

Del denne siden