Reiseåret 2025: Oppsummering

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Nordlands, 07. des 2025.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,059
    Bonuspoeng:
    293
    My Flightradar. På nett. (Har faktisk ikke sjekket om det finnes app?)

DJasko liker dette
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,099
    Bonuspoeng:
    183
    Nå flyr jeg jo kun til Bergen og Italia for tiden, men ble ikke så gale likevel. Siden covid er jeg på 20 turer til Italia og det tenker jeg jo er ok!

Antall flyvninger: 30
    Antall kilometer flydd: 26,110
    Tid i lufta: 49 timer og 10 min
    Destinasjoner: BGO, AES, TRD, TRF, LIN, MXP, BGY, PSA, BRU, CPH
    Mest besøkte flyplasser: OSL(27), BGO(10), MXP(6)
    Mest brukte selskaper: SK (16), DY(7), U2(3)
    Mest flydde flytype: A320neo
    Nye flyplasser: PSA
    Nye fly: Njet
    Nye selskaper: ITA(fløy riktignok for Easyjet, men la gå. Kult blått fly)
    Beste lounge/bakkeservice: PSA, bare fordi en stappet avgangshall en knapt kunne bevege seg i var alternativet
    Beste flymåltid: Ryanair. Her har andre så mye å lære på kvalitet i kaffivognen.
    Verste flymåltid: Brussel Airlines
    Beste destinasjon: Italia
    Beste opplevelse: Mat i Italia. Spesielt Perugia en fantastisk positiv overraskelse
    Verste opplevelse: Ikke så mye å si på opplevelser, kanskje gåturen for å hente ut leiebil i PSA.
    Nyttårsforsetter: 5 Inter-kamper i år. Må vel bli flere neste år?

upload_2025-12-17_7-47-39.png

Last edited: 17. des 2025
    kjeeli, kongenamundsen, Ruby and 19 others like this.
  3. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,131
    Bonuspoeng:
    183
    Antall flyvninger: 40
    Antall kilometer flydd: 59,317
    Tid i lufta: 3 dager, 21 timer
    Destinasjoner: OSL, EVE, AMS, CPH, CXR, DPS, DXB, KUL, BKK, BOO, CGK, TOS, TRF
    Mest besøkte flyplasser: TRD(20), OSL (14), EVE(9)
    Mest brukte selskaper: SK (26), KLM (7), GA/WF (2)
    Nye flyplasser: CXR, DMK, KUL
    Nye fly: Nei, blir i 2026
    Nye selskaper: Nei
    Beste lounge/bakkeservice:
    Ingen spesielle. Kanskje Amex innenlands for engangsskyld.
    Beste flymåltid: AirAsia fra KUL til CXR, så det sier sitt.
    Verste flymåltid: KLM sine forretter. Få det bort!!
    Beste destinasjon: Nha Trang og Bali i år.
    Beste opplevelse: Permisjonsturrn til Bali/Vietnam/Thailand i feb-mars.
    Verste opplevelse:
    Innsjekkingen til AirAsia i KUL. Ranet for 5000,- for overvekt på bagasje (barnevogn). Vant tilbake på chargeback. Og når han mente at passet mitt hadde en stripe på seg så han kunne kanskje ikke la oss fly.
    Nyttårsforsetter: Kvalifisere til enda ett år med Diamond for LTD, og forsøke å fly litt i 2026 også. Fly A380 for første gang:cool:

IMG_1186.jpeg

kjeeli, EndreD, Ruby and 18 others like this.
  4. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    4,194
    Bonuspoeng:
    113
    Årets siste landing unnagjort i dag.

Leste fjorårets post hvor jeg spekulerte i at det ble mindre fly. Ni færre flyvninger, men flere miles. Oppsummert et bra reiseår.

En bonusreise til andre siden av fjorden var høydepunktet. Reisemønsteret har ellers skiftet fullstendig over til jobbreiser. Starten av året var Oslo, senere ble det Stavanger. Også et par turer til København, en milepæl siden det er første gang jeg leverer tjenester i utlandet.

Antall flyvninger: 39
    Antall miles flydd: 16 420
    Tid i lufta: 51 timer
    Mest besøkte flyplasser: BGO (36), OSL (14), SVG (14)
    Mest brukte selskaper: SK (19), DY (11)
    Nye flyplasser: IAD, FRA
    Nye fly: 747-400.
    Beste flymåltid: Beef chuck i peanutsaus på Air France Business

flights2025.png

kjeeli, Ruby, Henrik and 15 others like this.
  5. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,064
    Bonuspoeng:
    183
    Eit elendig flyår er over. Forutan 2020 der eg landa på 25 flights so må vi tilbake til 2012 for å finne eit år med mindre enn 32 flightar. Familieforøkelse og ein egotrip som måtte avlysast får ta skulda. Satsar på at dette er siste gong i livet eg er på denne sida av 50-talet.

Antall flyvninger: 32
    Antall miles flydd: 30.052
    Tid i lufta: 78t45min
    Destinasjoner: SXM, TPE
    Mest besøkte flyplasser: AES (21), OSL (21)
    Mest brukte selskaper: SK (19), KL (8)
    Mest flydde flytype: A320N
    Nye flyplasser: RRS, SXM, GEO
    Nye fly: -
    Nye selskaper: CI
    Beste lounge/bakkeservice: Sikkert CI på TPE, men hugsar ikkje at den var særleg minneverdig.
    Beste flymåltid: Burde ha vore CI, men tykte strengt talt ikkje at dei slo heilt til. Det er dog få andre kandidatar..
    Verste flymåltid: Alle short haul flights med KL. Eg vil ikkje kalle meg sjølv særleg kresen, men kan ikkje hugse at KL nokon gong har servert noko etande intra Europa - kanskje bortsett frå makronane.
    Beste destinasjon: Sint Maarten.
    Beste opplevelse: Flyspotting på Maho Beach med toåringen.
    Verste opplevelse: Ingenting som utmerkar seg.
    Nye territorier: Taiwan, Sint Maarten
    Nyttårsforsetter: Rekvalifisere til diamant, få forhandla meg til egotrip.
    Annet: Året har blitt påverka av ein familieforøkelse der vi har gått frå ein til to ungar. Guten som no har blitt to år har passert 60 legs og er særs positiv til å fly. Satsar på at jenta som no nærmar seg tre månadar vert like positiv.
    I 2026 er foreløpig LPA og BLQ/FLR booka, i tillegg til flybillettar til VM som no må endrast etter at Norge hamna på austkysten og ikkje vestkysten. I tillegg står ein egotrip til Sierra Leone på planen.

Skjermbilde 2025-12-20 kl. 23.33.24.png

kjeeli, NoLimit, Ruby and 17 others like this.
  6. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,139
    Bonuspoeng:
    93
    Har en siste tur i romjula nordover, så inkl den blir reiseåret ca sånn:

Antall flyvninger:
    54
    Antall kilometer flydd: 47 870
    Tid i lufta: 84 timer ca
    Destinasjoner: BGO, TRD, CPH, KUO, HEL, SVG, ZRH, ARN, EVE, og SEA
    Mest besøkte flyplasser: OSL (43), CPH (16), SVG(12)
    Mest brukte selskaper: SK (50) AY (4)
    Nye flyplasser: KUO, SEA
    Nye fly: Nei
    Nye selskaper: Nei
    Beste lounge/bakkeservice: Må vel bli en av SAS sine
    Beste flymåltid: SAS
    Verste flymåltid: SAS
    Beste destinasjon: SEA
    Beste opplevelse: Utover det en kan forlange/forvente på flyvning, må vel personlig hilsen på CPH-SEA være noe positivt å trekke fram.
    Verste opplevelse: Ikke lastet måltid på en oppgradert BIZ billett med SAS i Europa, lite å klage på med andre ord.
    Nyttårsforsetter: Færre flyvninger(!), og færre dagsturer til småbyer rundtomkring i verden for å se ishockey. Samt oppnå diamant for neste periode også.

kjeeli, Henrik, NoLimit and 11 others like this.
  7. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,678
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde vel egentlig som plan å roe litt ned med flygninger, men så gikk det ikke helt sånn. Fin tur til Sydney i C med Korean ned og Garuda hjem. Ellers så var det vel siste året som Emerald som reddet flyåret F-messig. LTD blir oppnådd neste år/neste kvalifiseringsperiode. Har ikke gjort noe forsøk på å beholde Senator og gitt opp BA gold etter endringene der. Får tenke litt om jeg skal bruke tiden og pengene på en av de to når LTD er landet.

Antall flyvninger: 115
    Antall kilometer flydd: 240 035
    Tid i lufta: 336t 37min eller 2,2 uker.
    Destinasjoner: Ikke alle kontinenter i år, med mindre man med litt villighet regner Costa Rica som Sør-Amerika.
    Mest besøkte flyplasser: I rekkefølge OSL, CPH, LHR og HEL
    Mest brukte selskaper: I rekkefølge SK, AY, AA, BA og DY
    Mest flydde flytype: SAS nye arbeidshest
    Nye flyplasser: KGL, KWI, CGK, SJO, SAN, PHX, TUS, CHS, PHL, LGA, PWM, YYZ, LGW, OUL, TIA, SKP og BDS.
    Nye fly: Kan ikke huske å ha fløyet A330-900 neo før. Det ble dessverre aldri A330-800 neo, men nå har jeg fått sett halvparten av flåten fra alle tre selskapene som har den, så kanskje jeg får ta en tur med Air Greenland neste år.
    Nye selskaper: Garuda, Korean, Kuwait Airways, Japan Airlines, Air Azores (for TAP), Republic Airways (som American Eagle) I tillegg har kofferten min fløyet med Aer Lingus og JetBlue, men det teller kanskje ikke.
    Beste lounge/bakkeservice: AA flagship first dining på DFW holder et svært høyt nivå på maten.
    Beste flymåltid: Soleklart JAL F hvor etter å ha spist et hovedmåltid med masse gode retter fortsatt å spise meg gjennom a la carte menyen i løpet av 13 timer.
    Verste flymåltid: SAS OSL-LHR i C forleden med noe rare lammegreier med noe enda rarere grønnsaksgreier som de ikke hadde klart å varme og hvor alle lokk fortsatt var på ved servering var vel ikke noe høydepunkt.
    Beste destinasjon: Folketom Grand Canyon i februar i strålende vær.
    Beste opplevelse: To førjulsturer på to uker uker med tre nye F ble en god slutt på året.
    Verste opplevelse: Å ikke ha lært at man aldri skal fly fra utestasjon med DY.
    Nyttårsforsetter: Fortsette med en ny F i året. Cathay og Qantas F synes vanskelig med BA avios, så får se hva som skulle kunne være mulig.
    IMG_6750.png

Last edited: 22. des 2025
  8. Lnbre

Lnbre Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,366
    Bonuspoeng:
    163
    Antall flyvninger: 90
    Destinasjoner: Antarktis/Falklandsøyene (med båt), Ushuaia, Buenos Aires, Dallas, Washington DC, Boston, Nuuk, Larnaca, Milano + flere i Norge.
    Mest besøkte flyplasser: SVG, OSL og CPH
    Mest brukte selskaper: SK (73) og WF (6)
    Mest flydde flytype: A320neo og E195
    Nye flyplasser: Madrid, Boston, Nuuk og Larnaca
    Nye fly: A330-800neo
    Nye selskaper: Air Greenland
    Beste lounge: Delta i Boston og Swiss Senator i Zurich
    Verste lounge: Den SAS bruker på Malpensa. Smekkfullt. Ikke en eneste ledig sitteplass ila den halvtimen jeg var der.
    Beste flymåltid: SAS biz til Atlanta
    Verste flymåltid: SAS plus til USA
    Beste destinasjon: Antarktis
    Beste opplevelse: Å oppleve mitt 7. kontinent (Antarktis) før jeg ble 50. Særlig sterkt sitter opplevelsen av å padle kajakk blant isfjell mens pingviner svømmer rundt en. Og dykking inni Zenobia-vraket på Kypros. Ett dykk som av mange regnes som ett av verdens ti beste vrakdykk.
    Verste opplevelse: Følelsen da flyplassen i Nuuk ble stengt for internasjonal trafikk med umiddelbar virkning på ubestemt tid.
    Nyttårsforsetter: Fortsette å oppleve verden. Og rekvalifisere som Diamond.
    Annet: Har nådd målet om å besøke alle verdens syv nye underverk og alle verdens kontinenter. Neste mål er å besøke 100 land. Har besøkt 90 til nå. Har flere bestilte reiser i 2026. Første tur går til Rwanda, senere blir det tur til Jamaica.
    *Oppdatert antall flyreiser, etter jeg først glemte å ta med bonusflyginger.
    2025nymap-1.gif

Last edited: 29. des 2025
    kjeeli, kongenamundsen, Ruby and 17 others like this.
  9. Kjetil L

Kjetil L Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,935
    Bonuspoeng:
    93
    Antall flyvninger: 48
    Antall kilometer flydd: 86.439
    Tid i lufta: 142t 25m
    Destinasjoner: AMS, BGO, LHR, CPH, ARN, SVG, BER, BKK, HAN, HND, KIX, USM, HKT
    Mest besøkte flyplasser: OSL (28), BGO (16), BKK (7), HND (5), LHR (5)
    Mest brukte selskaper: SK (23), NH (6), DY (6), OS (3), PG (3)
    Nye flyplasser: KIX, HAN, IST, ZRH, BER
    Nye selskaper: TK, LX
    Beste lounge/bakkeservice: NH F lounge HND
    Beste flymåltid: Wagyu på ANA First
    Verste flymåltid: Fiskerett på Bangkok Airways
    Beste destinasjon: Koh Samui
    Beste opplevelse: Egotrip til Kyoto og Osaka, og UnKonscious Beach Festival i Phuket
    Verste opplevelse: Ting har stort sett går bra.
    Nyttårsforsetter: Fly mer og beholde EBD. Utforske muligheter til å samle/skaffe poeng i andre allianser for å fly First.

flights_2025.png

10. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,985
    Bonuspoeng:
    183
    Antall flyvninger: 80
    Antall kilometer flydd: 142.768
    Tid i lufta: 217 timer
    Destinasjoner: Med SVG som utgangspunkt er besøkte flyplasser: BGO, OSL, CPH, BKK, DOH, AMS
    Mest besøkte flyplasser: BGO med 33
    Mest brukte selskaper: SK: 36, WF: 21, QR: 10, DY: 5, BR: 4 og FD: 4.
    Mest flydde flytype: DH8D og E195
    Nye flyplasser: SAI
    Nye fly: N/A
    Nye selskaper: N/A
    Beste lounge/bakkeservice: Ingenting som utpeker seg nevneverdig
    Beste flymåltid: Qatar og EVA
    Verste flymåltid: Ingen som utpeker seg.
    Beste destinasjon: BKK og UBP
    Beste opplevelse: Beste er alltid frokost over Bay of Bengal, deilig følelse det :cool:
    Verste opplevelse: Rakk ikke videreforbindelse mot CPH på DOH og endte opp på flight til OSL som måtte Diverte til ARN pga snøskoas på OSL.

Nyttårsforsetter:
    For 2026 er målsetning +140 døgn i Thailand.
    (Klarte bare 126 døgn fordelt på 7 turer til Thailand i år, mot omkring 160-165 døgn i 2024).

Flightradar map1.jpg

Last edited: 29. des 2025
    kjeeli, mathiasfe, Henrik and 15 others like this.
  11. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,484
    Bonuspoeng:
    293
    Reiseåret 2025
    Så, etter endelig å ha oppsummert reiseåret 2024 er det på tide å se på året 2025.

2025 har grovt sett bydd på nye land og destinasjoner, dog færre flyvninger enn i 2024 (en nedgang fra 59 til 38). Årene før har det gått både opp og ned: 34 flyvninger i 2023, 54 i 2022, 40 i 2021, 36 i 2020, 65 i 2019, 71 i 2018, 55 i 2017, 62 i 2016 og 52 i 2015.

Antall flyvninger: 38.
    Destinasjoner: Tallinn, De britiske øyer med Manchester, Belfast, Derry/Londonderry og Dublin (se her), Romanias hovedstad Bucharest (se her), Den franske riviera (se her), Madrid, Vadsø, København, Berlin og Trøndelag.
    Mest besøkte flyplasser: Oslo Gardermoen (24), København Kastrup (9), Trondheim Værnes (4).
    Mest brukte selskaper: SAS (31), KLM (3), BA (2) og WF (2).
    Nye flyplasser: BER, BHD, OTP, NCE, MAD.
    Beste destinasjson(er): Både Berlin og Madrid var ålreite, Tivoli i København en gledelig overraskelse, Bucharest likeså, dog Derry i Nord-Irland var kanskje koseligst.
    «Nyttårsforsetter»: Målet er å finne bonustur til Seoul i businessklasse for CT-tur.

2025.gif

Last edited: 28. des 2025
    kjeeli, mathiasfe, Upsaker and 16 others like this.
  12. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    3,981
    Bonuspoeng:
    113
    Tar meg friheten her til å spørre om flere Android brukere ikke får opp 'Your year in travel' i SAS appen?

13. kongenamundsen

kongenamundsen Nytt Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Hei.
    Får heller ikke opp Your year in travel på IOS, så du er ikke alene. Kom en update på SAS appen der det stod noe om Year in travel, men jeg finner den ikke:(

14. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    3,981
    Bonuspoeng:
    113
    Ser flere melder om dette. Får håpe den dukker opp før eller siden.

15. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,489
    Bonuspoeng:
    183
    Antall flyvninger: 25
    Antall kilometer flydd: 35985
    Tid i lufta: 58t 20min
    Destinasjoner: Tallin, Cape Town (med stopp i Nairobi), Stavanger, Haugesund (og videre med bil), Færøyene, Molde (og videre med bil), Paris
    Mest besøkte flyplasser: OSL (13), ARN (6), CDG (6)
    Mest brukte selskaper: SK (15), KQ (5), DY (3)
    Nye flyplasser: NBO, HAU
    Nye fly: ingen, såvidt jeg vet.
    Nye selskaper: Kenya Airways
    Beste lounge/bakkeservice: Jeg digget shawarmastasjonen i loungen på NBO. Var også gøy å være (uplanlagt) tilstede på åpningen av ny lounge på ARN som stuntreporter.
    Beste flymåltid: den beste maten er uansett ikke på fly. Digger fremdeles sjokoladekulene til SAS.
    Verste flymåltid: neh... enten har det vært akseptabelt eller så har jeg stått over.
    Beste destinasjon: Cape Town (igjen og igjen...)
    Beste opplevelse: Å fly over Sahara på dagtid på CDG-NBO. Flyttet meg bak til minikabinen som var helt tom, fikk en GT og kunne dimme opp vinduene og forstyrret ikke noen med dagslyset. Fantastisk å se den endeløse ørkenen, alle småveiene og stiene.
    Verste opplevelse: har for det aller meste gått smooth uten noen opplevelser som er verdt å dvele ved, altså. Litt strek i regningen å måtte pakke om alle koffertene på CDG for å unngå overvekt før en AY-flight, hvor jeg presterte å ende opp med nøyaktig like mye overvekt og måtte forsøke på ny...
    Nyttårsforsetter: gjøre mye av det samme som i 2025, egentlig. Litt flinkere til å ha sørlandssommer. Holde antallet jobbreiser godt nede (slik som i 2025). Fortsette årlig førjulstur til Paris og kanskje supplere med en til.
    Annet: mange andre kule reiser med bil dette året, og det ønsker vi å få til i 2026 også. Fortsette konseptet med roadtrip på sommeren, litt mer spontane turer med bil i Norge og spesielt i sommersesongen, og heller fly til de mer eksotiske stedene. Ikke reise til middelmådige steder bare for å reise)

upload_2025-12-30_16-5-10.png
    upload_2025-12-30_16-7-23.png
    upload_2025-12-30_16-20-49.jpeg

16. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    11,012
    Bonuspoeng:
    183
    Antall flyvninger: 49
    Antall kilometer flydd: 109.259
    Tid i lufta: 159 timer

Mest besøkte flyplasser: OSL, 27 stopp
    Mest brukte selskaper: SK: 32, UA: 6, LH: 5, DY: 3, OS: 2 og AC: 1.
    Lengst flydde flytype: A350-900

Nye flyplasser: STL
    Nye fly: N/A
    Nye selskaper: N/A

Beste lounge/bakkeservice:
    Air France lounge LAX
    Beste destinasjon: BKK, LAX, MUC
    Beste opplevelse: Ikke direkte flyrellatert, med definitivt reiserellatert. Det er selvsølgelig å ha kommet i havn med Hyatt Lifetime Globalist.
    Verste opplevelse: Heldigvis ikke noe spesielt negativt i år. Alt har gått ganske greit.

Screenshot 2025-12-30 162121.png

17. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    93
    Antall flyvninger: 38
    Antall kilometer flydd: 110 272
    Tid i lufta: 156t 55min

Destinasjoner: København, Madrid, Sola, Færøyene, Split, Rosario, Kuwait, Svalbard, Washington DC, Praha, Sharm el Sheikh, Sydney
    Mest besøkte flyplasser: OSL (18), IST (14), CPH (10)

Mest brukte selskaper: TK (16), SK (9), DY (7)
    Mest flydde flytype: B738 (11), A359 (8), A20N (5)
    Nye flyplasser: FAE, SPU, KWI, LYR, SHH, KUL
    Nye selskaper: OU

Beste lounge/bakkeservice: Lounge?
    Beste flymåltid: Ikke godt nok til at det var minneverdig. Sikkert noe på TK...
    Verste flymåltid: Ikke ille nok til at det var minneverdig. Sikkert noe på TK...

Beste destinasjon: Færøyene
    Beste opplevelse: Å fly over Sahara IST-EZE på dagtid. 24 timer på Færøyene med leiebil - jeg var ikke helt forberedt på hvor vakkert det var. Fullføre TKs millionutfordring sammen med junior. Soloppgang over Irak på vei til KWI. Besøkte alle verdensdeler for første gang.
    Verste opplevelse: Ikke noe å dvele ved.

Nyttårsforsetter:
    • Forsøke å komme opp i 40 flyvninger for første gang.
    • Brenne TK-poeng best mulig.
    • Kanskje fly hver måned?
    • Kanskje besøke noen nye land i Europa (mangler ca 10) og Sør-Amerika (mangler 2 + de tre guyanaene)?
    • Malmtoget i Mauritania?
    • Kurdistan?
    upload_2025-12-31_0-17-24.png

18. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,941
    Bonuspoeng:
    183
    På årets siste dag passer det å oppsummere 2025 :)

Antall flyvninger: 86 (minus 1 fra 2024)
    Destinasjoner: MAN, LHR, JER, GVA, ZRH, AAL, CPH, HEL, SVG, BGO, TRD, BOO, EVE
    Mest besøkte flyplasser: Oslo Gardermoen (56), Manchester (27), Kastrup (23), Værnes (14), London Heathrow (13), Flesland (11), Sola (9)
    Mest brukte selskaper: SAS (52), BA (12), Norwegian (12, alle med jobb), Finnair (6), Widerøe (4).
    Nye flyplasser: GVA, AAL
    Beste destinasjson(er): Tur til sommerens EM i Sveits var veldig gøy, både å reise rundt og å se fotball på stadion med alpeutsikt. Ellers hatt flere fine jobbturer innenriks, alltid gøy å komme til Narvik, samt vært en del turer til Manchester hvor man har sett både gode og mindre gode kamper. Alt i alt fornøyd med årets destinasjoner.
    «Nyttårsforsetter»: Samme som i 2025, fly i alle måneder og på alle ukedager. Så får vi se om det blir flere eller færre enn i år!

image001.png

Last edited: 31. des 2025
  19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,212
    Bonuspoeng:
    293
    Det er lenge siden jeg har hatt så få flighter, men det har vært noen veldig fine turer.

Antall flyvninger:
    26
    Antall miles flydd: 71.955 km
    Tid i lufta: 105t 23mi
    Destinasjoner: SVG, MIA, BRU, ATH, GVA, AMS, CHQ, CPH, CAN, HKG, BKK
    Mest besøkte flyplasser: OSL (15), CPH (7)
    Mest brukte selskaper: SK (17), AF (3), LX (2), SV (2)
    Mest flydde flytype: A320neo (12), A333-300 (3), A319 (3)
    Nye flyplasser: BRU, ATH, CHQ, JED, CAN
    Nye fly: B787-10
    Nye selskaper: SV
    Beste lounge/bakkeservice: The Pier @ HKG
    Beste flymåltid: Enig med @Henrik at den beste maten får man ikke på fly, men Saudia serverte en veldig bra biff mellom London og Jeddah
    Beste destinasjon: Hong Kong var like bra som alltid
    Beste opplevelse: To uker i Asia med venner
    Nyttårsforsetter: Sikre LTG og bruke mer bonuspoeng

PNG image-C622A00ACCBF-1 Large.jpeg

20. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    3,115
    Bonuspoeng:
    93
    Antall flyvninger: 28
    Antall km flydd: 107.816 km
    Tid i lufta: 169h 45m
    Nye flyplasser: DXB, BLR, CTS
    Nye fly: Ingen
    Nye selskaper: EK, KE
    Beste lounge/bakkeservice: Swiss First Lounge ZRH
    Beste flymåltid: Washoku NH Business
    Beste destinasjon: Tokyo (trolig besøk nr 40)
    Beste opplevelse: Jobbreise til Bangalore
    Nyttårsforsetter: Færre men mer interessante reiser

Brukernavnet, mathiasfe, obay and 9 others like this.

Del denne siden