reise med stoppover i Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TElg78, 12. jan 2020.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Sikker dumt spørsmål.

    Broren min vil komme på besøk fra Tyskland. Det blir tue fra DUS tik MOL og tilbake.

    På vegen tilbake ønsker han å besøke Oslo i 2 dager, siden han ikke ha vært der før.

    Det er vel ikke mulig med en booking som gir mellomlanding og må bookes som 2 turer (sikkert DUS OSL DUS og OSL MOL OSL)?
     
  2. Nille2000

    Nille2000 Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    448
    Bonuspoeng:
    63
    Det finnes jo steder hvor du kan søke strekning for strekning og velge datoer selv. Men hvordan de blir billettert er jeg usikker på. Prøv Berg-Hansen f.eks.
     
  3. Sucellos

    Sucellos Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    135
    Bonuspoeng:
    33
    Med SAS Plus er det i alle fall fint mulig å ha stopover som du skisserer i Oslo på en og samme bestilling. Må dog bookes over telefon eller hos en aktør som lar deg søke opp akkurat det du trenger. Jeg har tidligere hatt et visst hell med å booke det nærmeste jeg klarer på SAS sin side, og så i etterkant ringe inn og forklare at jeg har behov for å endre et segment av reisen, men ikke får til å gjøre den ønskede endring på nett og har da sluppet unna "telefongebyr", men ingen garantier der.
     
  4. Corleone

    Corleone Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Hør gjerne med SAS slik som nevnt over, vet ikke om det går.
    Som regel er det dyrt å ha billetter med stopp i Europa. Ofte mye enklere på longhaul reiser. Tror kanskje det rimeligste her blir å kjøpe en open jaw billett. DUS - MOL // OSL - DUS så kjøper du en separat billett MOL - OSL. (Evt 2 billetter, DUS - OSL t/r og egen billett OSL - MOL t/r)
     
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan prøve flere destinasjoner under Widerøe sitt "avansert søk".
    (gå til wideroe.no -> velg "klassisk wideroe.no" -> velg "avansert søk" øverst til høyre)
     

Del denne siden