Vi tok oss tid til ein kveldstur i Burravoe der vi gjekk langsmed sjøen rundt ei halvøy. Som vanleg eit rikt fugleliv med tjeld og måse, men ein nyfiken sjel titta òg opp av vatnet og undra seg nok over det rare vesenet han såg på land:
Litt om ferjelivet på Shetland
Så skulle vi ta ferja heim i retning Lerwick. Der las eg sjølvsagt feil på rutetabellen, så vi fekk ekstra ventetid, men berre knappe tre kvarter...
Å ta ferje på Shetland er eigentleg veldig ålreit då det er avgangar stort sett kvar time eller oftare, i alle fall mellom Mainland og Yell samt mellom Yell og Unst. Første ferje går i sekstida på morgonkvisten og siste etter ni på kvelden (endå seinare om du bestiller før seks på ettermiddagen).
Å finna riktig ventefil kan vera litt utfordrande, i alle fall for oss som har litt tungt for det, fordi det er ikkje heilt berre-berre:
Eg har på kjensla av at kvar ferjerute har sitt eige system, noko som er forvirrande. På toppen av alt er sjølvsagt merkinga av ventefilnummeret i asfalten stort sett nesten skrapt vekk eller tatt av vinden og skilt over filene eksisterer ikkje. Ja-ja, det er mogleg at eg no er pirkete... Eg synst mest at det er litt sjarmerande.
Betalinga for ferjeturane var òg eit lite eventyr. Vi betalte på første ferja (frå Mainland til Yell), der fekk vi returen òg. Neste ferje (frå Yell til Unst) sjekka ikkje oss i det store og heile verken nordover eller på retur sørover. Så om vi betalte det vi skulle anar eg ikkje, men vi prøvde!
Kveldssol på ferja frå Yell til Mainland
Dagens køyretur vist i kart med utvalde stoppestader
Last edited: 17. sept 2022