Takk for en finfin rapport med flotte bilder, og masse info om et sted man ikke leser altfor mye om til vanlig
Alltid imponert over reisebrevene dine. Både hva du opplever og inntrykkene du formidler. Takk fra eks-forloveden og meg
Tusen takk for følgjet! Det er berre å ta turen, det er mogleg å reisa i europeisk businesklasse til LJU, heldigvis! Takk for at du myste på alle bokstavane! Sjølv takk for at du las gjennom alt! Ikkje noko å takka for, berre triveleg å dela! Takk-takk! Eg føler eg har lyst til reisa tilbake til Slovenia og sjå på dei delane eg ikkje nådde over denne gongen, så det var eit ålreit land å feriera i! Dette er då ingenting å bli imponert over, men tusen takk! Og hels så mykje til eks-forloveden! Tusen takk! Eg håpar du òg gler deg litt til din eigen sommarferie! Det var så lite, men takk for at du orka å mysa på alt! Takk-takk! Sjølvsagt er du velkomen til å skriva eit reisebrev! Takhøgda for innhald og format er enorm og vi her inne er alltid glade for reiseskildringar!
Etterord 1: Poengopptening Eg kostar på meg å opplysa litt om poengoppteninga med Swiss på denne turen. LX-flygingar gir som kjent ikkje all verda med poeng, så òg med denne turen: 25/5-24: OSL–ZRH: 900 grunnpoeng – Returen 1/6 gav like mange poeng. 25/5-24: ZRH–LJU: 600 grunnpoeng. – Returen 1/6 gav like mange poeng. For ein flytur til rundt 7 000 kr er ikkje 3 000 grunnpoeng all verda.
Etterord 2: EU261-erstatning for forseinka fly Som de kanskje hugsar, så vart eg godt over fire timar forseinka på flyturen frå Zürich til Ljubljana. Dette bad eg om EU261-kompensasjon for og i dag kom svaret frå Swiss: Med andre ord avslag på grått papir...
Dette var interessant. Nå skal ikke jeg være besserwisser, neida slett ikke. Men. Her hadde jeg nok brukt noen minutter på et svar, og kanskje kunnet håpe på et klarifiserende svar tilbake. Hva besto irregulariteten av, og hvem hadde ansvaret? EU 261 skal vel nettopp ta seg av irregulære hendelser, især de gangene det skjer under selskapets eller deres underordnedes/innleides ansvar. Med vennlig hilsen hobbykverulanten.
Og Swiss fastheld at eg ikkje har krav på noko, og eg orkar ikkje å forfølgja saka, trur eg. Eg kom jo fram, så sånn sett er det vel ikkje altfor mykje å krangla på: