Jeg lurte litt på hvordan reglene var rundt å bruke engelsk når man lager reisebrev? Jeg har bekjente som ikke forstår norsk og da hadde det vært lettere å skrive på engelsk med en gang siden de synes det er gøy å følge med. Jeg har neste TP run (MR) i Mars og ville bare avklare dette før den tid.
Personlig så ser jeg ikke noe problem i det. Tror ikke det er noen offisielle regler heller rundt dette.
Det er vel ingen slike regler her inne. Tror mange her setter pris på å lese reisebrev på engelsk fremfor ingen reisebrev, så det er nok bare å skrive i vei.
Skriv på engelsk. De fleste her (Om ikke alle), reiser utenfor Scan og da gir det seg selv at engelsk er gangbart.
Write a travel letter in English. That’s fine with all us bonus nerds here. I will bow in the dust pull my beard
Engelsk er selvsagt helt ok! Reisebrevene her inne finnes i alle former og varianter, alt etter hvordan forfatteren selv ønsker å gjøre det.
Ettersom noen skriver på svensk/dansk og ikke får life-time-ban så skal du få skrive på engelsk så mye du bare orker å rapportere
Synes det gir riktig god mening. Vi tillater alle former for utenlandsk såfremt det er sånn ca forståelig (Jeg kunne jo også brukt nynorsk/dialekt som poeng her, men der er det mange sterke meninger så det sparer jeg til enn å er gang )