Sikkert mange her som har fått det med seg alt, men jeg ble iallefall positivt overrasket da jeg fikk reiseinformasjon på e-post for min nært forestående reise til London i Go. Her har de fått med seg status, og dermed riktig antall bagasje, loungetilgang, fast track, og til og med at jeg får gratis drikke på flyet med EBD. De lokker riktignok fortsatt med gratis drikke hvis jeg oppgraderer til Plus, men baby steps etc. Litt skryt til SAS denne mandags morgen altså.
Jeg fikk denne kl 10:16 idag, og reiser fredag kl 15:05. Drikken som jeg får som EBD er som sagt beskrevet i siste punkt på reiseinformasjonen
Reiser også på fredag klokken 16:05, har ikke fått noe skal og til London, kanskje vi har samme fly? Skal på SK811
Fikk før min reise til Tokyo tidligere i høst. Har ikke fått noe før eller siden. Håper dette blir varig, fin info dette for de som ikke følger med like mye som oss.
Jeg har fått tilsvarende, om enn ikke like fint innhold, på en tur til HKG som ikke er før i mars, så det virker litt tilfeldig når det sendes ut og til hvem?