Så i dag at to flights og tilhørende poeng var borte fra min oversikt over flights. Noen andre som har opplevd dette? Jeg må innrømme at jeg ikke har 100% oversikt over alle turer og om noe har blitt registrert dobbelt, men merker når poengsaldo går ned
Samme skjedd her. Mista 6 flights og poeng alt på samme PNR. Bra det er flere, ble nesten litt nervøs her nå
Samme her. Ble EBG i går på akkurat 45000. Nå er jeg på 41750 men fortsatt gull. Merkelig det som har skjedd.
Jeg ser det også, plutselig dippet jeg under litt under 90k poeng for rekvalifisering (ender perioden om 10 dager), men vet ikke hvilke flighter som er borte, blir litt mye å holde styr på, men ca 5000 poeng mangler...
Hos meg har en enkelt flight fra 8. januar falt ut. Ikke allverden, men den skal helst komme på plass igjen, eller spøker det for EBD..
Ser ut som om det er flights i første dagene i januar som er borte. For mitt vedkommende er det 3 flights fra 8. januar om ikke vises lengre.
Mangler også et par SK legs fra 11. Januar (som jeg synes å ha sett der tidligere). Har fått inn poeng for 3 strekninger 13. Og 14. Januar.
Og så hadde jeg to flyvninger mandag og i går som ikke er der, men jeg vet ikke hvor raskt SAS oppdaterer dette.