Hei, Noen som har tips til langsistansereiser i i juli som kan kjøpes med EB -poeng evt med CT? Har forsøkt ANA-tool uten særlig hell. Reiseperiode: 01.07-06.08 Reisemål: Fleksibel, men gjerne USA eller sørøstasia Klasse: Fleksibel EB poeng 230.000+ EB status: Diamond CT: Ja Takk for hjelpen
Miami, Hawaii (kanskje vanskelig med bonus), rundtur i USA. Tror du må spesifisere litt mer. Er det sol og varme, storby? Jeg ville hvert fall brukt de på minimum business. Jeg ville gått for å booke biz og satse på å få tak i Lufthansa F-klasse når de åpner for booking 14 dager før avreise
Takk Anders. Hawaii evt Calefornia er øverst på listen, er det mulig å finne konkrete flighter som kan bookes med CT for så å ringe dem? Virker ikke så veldig serviceminded for å finne ledige flighter når jeg ringer.
Du må ha alt klart når du ringer. Du kan gå via united.com og velge award når du skal booke. Det vil vise hvilke flighter som har ledige seter. Hvis du vil til Cali eller Hawaii så er det nok enklest å booke en t/r til LA eller SF og så fly til Hawaii på separat billett. Ville også anbefale vestkysten før man evt flyr ut til Hawaii. Tidsforskjellen er 11 timer og det er mye. Vi brukte 3 dager på å komme i gjenge når vi var der. Se bilde
Det kommer for det meste opp united, men det skal være mulig å finne partnere også. Evt. opprette konto på Lifemiles og søke der