Vi snakker mye om amex companion ticket, jeg er helt enig i at er en utrolig fordel, men nå har det seg slik at noen ikke får amex platinium, eller dem som har amex platinium allerede har nådd omsetningsgrensen for å løse ut en companion ticket om med det sitter bare igjen med noen skarve 20 EBB pr 100 kr, så hva gjør vi da? Finnes det andre kort som vil maksimere lønnsomheten etter dette enda mer? http://kredittkort-listen.no/remember-kredittkort/ Du kan registere remember på trumfsiden, og i tillegg få rabattene fra kortet? I såfall vil du få 14% på kortet + 9% på expedia som er 21,7% rabatt? Vet ikke om det funker, men i såfall er dette ett ekstremt tall. Videre så får du 60 kroner i rabatt på SAS på utenriksbilletter så 60 x 2 = 120 kroner i rabatt på tur retur Gdansk om du deler billetten opp i to enveisbookinger https://viatrumf.no/Category/accommodation Dette er noe jeg vil se hva dere har peiling i forhold til dette, for jeg er meget interessert i å finne mer ut om dette kortet og andre konkurrerende kredittkort som det måtte være på markedet, for det er litt nytt terreng for meg
For å svare meg selv og samtidig opplyse deg litt vedr. å knytte kredittkort opp mot trumf: Det er ikke mulig.
Når jeg hadde dette kortet så var de ekstra rabattene mye likt viatrumf. Du må gjennom nettside, og da blir begge rabattene vanskelige. Jeg synes måneds rabattene til Ikanovisa gjør kortet månedsvis blant de bedre..
Det er vel snakk om ViaTrumf-portalen, og du kan naturligvis betale med kredittkort der. Hva nettbutikken aksepterer er det som avgjør. Det jeg ikke forstår er hvordan trådstarter mener at man skal kunne gå gjennom to portaler samtidig? Jeg syntes det, og mange andre kort med slike bonuser, er verdiløse. Dette av den enkle grunn at de gir bonuser og rabatter man gjerne får gratis gjennom andre portaler, slik som f.eks. ViaTrumf. Merk også at det er en utdatert oversikt du linker til. Bonus for Expedia er nemlig slik, og det er ikke noe særlig bedre enn ViaTrumf - særlig når jeg verdsetter en krone hos ViaTrumf mer enn en krone mindre på kredittkortregningen.
Hei Remember har sin egen cashbackportal "Remember reward". Du bruker denne eller ViaTrumf. Akkurat nå er hotellrabatten hos Expedia 4% høyere hos Remember reward enn hos ViaTrumf, så får den enkelte vurdere om det likevel lønner seg å bruke ViaTrumf med tanke på å kunne overføre Trumf til EB. En annen fordel med Remember reward er at rabatten krediteres kortet etter en dag eller to og dermed trekkes fra på fakturaen.
Man kan knytte Trumf til f.eks kredittkortet til Yabank. Før hadde de 2% på alle kjøp - alltid. Det var helt rått. Spesielt når man handlet med BankAxept. Nesten ikke noe gebyr for utsteder. Rundet 25k hver måned og fikk 500 kr rett på konto! Nå går det mer i 3-6% på forskjellige kategorier hver måned. Er 4 valg. I tillegg får man Trumf, så det er kjekt.