Greit å starte en ny tråd her hvor vi kan rapportere fra turen. Akkurat ankommet gullstua og måtte frem med PC for litt jobb. Sikter meg inn på brennevinet og satser på at 488 gjengen ikke har drukket dem helt tomme her. Ellers er det røykelaks på menyen her. Arrrrrgggghhhhhhhhhh Andre her nu?
Bilder bilder bilder. Hashtag er #SMD6, post gjerne time MegaDo sin Facebook side https://www.facebook.com/MegaDoLLC
Akkurat ankommet gullstua på OSL, etter en litt trang connection fra MAN. 25 min til avgang ARN, og gulper i meg en øl, mens man blir oppdatert på siste nytt. Clarion ARN neste!
På plass i 2A på SK1484. Regner med jeg sjekker inn på Arlandia og beveger meg retning Clarion etter ankomst Arlanda
Håper dere ikke drikker opp baren og spiser opp burgerne! Kommer om ca en time. (Om svenskene får dreis på bussen!)
Jeg skal ikke på middagen, men er i baren på Clarion. Begynner å fylles opp så det er bare å hive seg rundt!
Fadern och jag sitter tryggt hemma hos mig i Uppsala och laddar på vårat sätt. Är på plats ca 0745 i morgon