Restriksjoner på sas-metall bonusbilletter?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av obay, 24. aug 2019.

1. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen som har oversikt over hva restriksjoner en har når det gjelder vanlig bonusbilletter hos SAS? Dvs "rene sas" billetter som kan søkes opp og bestilles på sas.no og kombineres med Fly Premium (SAS MC)

Bestilte noen tur/retur billetter CPH-ORD ORD-CPH og skulle ringe inn i dag for å endre om disse slik at en kunne starte fra TRD i stedet (det lot seg ikke gjøre på websiden da den har en del begrensinger).
    Ville ende det til TRD-CPH-ORD ORD-CPH-TRF-TRD men det ville ikke agenten tillatte. Jeg kunne avslutte turen i TRF men det ekstra hoppet til TRD var ikke mulig (selv om det var ledige plasser).

Shyneno liker dette
  2. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Du spurte ikke om hvorfor det ikke var mulig? Var det agenten eller systemet som ikke tillot endringen?

Shyneno liker dette
  3. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    prøv neste agent :)

4. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Jo men fikk ikke mer utav det enn at "its only allowed to book trd-cph-ord-cph-trf or trd-cph-ord-cph-trd - not trd-cph-ord-cph-trf-trd". Engelskspråklig agent lørdag ettermiddag. Får vell prøve en ny runde på mandag.

5. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Det eneste jeg kan komme på er at du bytter fly to ganger i ankomstsonen. Det er en slik regel i forbindelse med CT-booking, men mener denne ikke er en regel som alle agenter følger. Om denne regelen også gjelder rene SAS-flyvinger er uvisst.

Last edited: 25. aug 2019
  6. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,555
    Bonuspoeng:
    113
    Samtidig pleier de å være litt fleksible innenriks i Norge siden det er kronglete å komme seg til enkelte steder.

Tror jeg ville prøvd med norsk/svensk/dansk kundeservice et par ganger for å sjekke.

Del denne siden