Resurs Bank Flying Blue MC

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av kepiblanc, 26. juni 2017.

1. jarnt

jarnt Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Har hatt dette kortet siden slutten av oktober og brukt det jevnlig etter 1. november. Men det har fortsatt ikke kommet inn noen poeng. Når kan jeg forvente det?

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,985
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er nevnt jevnlig i denne tråden, blant annet på første side. 16-21. i påfølgende måned.

jarnt liker dette
  3. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Må si at kortet og servicen rundt er et av de dårligste jeg har hatt til nå.
    Websiden har ingen funksjonalitet annen en faktura.
    Pin kode får man ikke satt selv - ei heller funnet noe sted. Eneste måten og få ny pin kode er på brev.

cahudtwa liker dette
  4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,985
    Bonuspoeng:
    293
    Var det ikke dette kortet vi selv valgte pinkode på? Min er i hvert fall veldig kjent.

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,780
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg satte PIN selv ja.

Upsaker liker dette
  6. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Hmmmm , fikk kun brev i posten med PIN.
    Fikk dette når det var 50 000 poengtilbud i høst.

Når i prosessen valgte dere pin?

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,780
    Bonuspoeng:
    293
    Da jeg bestilte kortet (tror jeg).

8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,985
    Bonuspoeng:
    293
    Nå har vi hatt dette korter i godt over et år, men jeg tror det var via web. Så enten i søknadsprosessen eller at jeg fikk en link i etterkant.

oddA liker dette
  9. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    aha- kan se ut som de har forandret rutinene, sjekket nettopp all dokumentasjon jeg har fått. ganske klart i første eposten : upload_2019-12-13_13-50-48.png

Får utsette juleshoppinga over helgen :(

+Tusen takk for kjappe svar her! IF leverer !

holmen liker dette
  10. Jon_A

Jon_A Medlem

Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg sendte en e-post i går for å høre når velkomstpoengene ville komme. Fikk svar på det, men også noen dårlige nyheter om Payr:

"Ser du har brukt over 15000 kr på kortet, men dessverre så telles ikke transaksjonener fra Payr, dette gjelder forøvrig også Vipps. Derfor må du gjøre flere vanlige kjøp med kortet innen 31.12.19 for å oppfylle kravet for å få disse poengene. På fakturaen din som er sendt i Digipost kan du se alle transaksjonene dine.

Poengene blir overført rundt 20. januar dersom man har oppfylt kravene."

11. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    355
    Bonuspoeng:
    63
    Nei!!! da har jeg kanskje 1000 kr som teller...
    og Revolut da? :eek:

12. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,173
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk mine første poeng i dag for omsetning i oktober. Fikk poeng for Curve, men ikke for Revolut.

13. kjeid

kjeid Once you go C...

Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    Vil på vegne av miljøet takke alle som har vært behjelpelige med å kontakte kundeservice for å spør om de aksepterer at dere bryter vilkårene til banken. Nå har vi fått en helt tydelig beskjed om at dette ikke er akseptert. Takk for hjelpen
    Har lurt på dette lenge.

Davinsji, paramberg, freddyen and 2 others like this.
  14. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Det er greit at du er frustrert men det holder å poste en gang i en tråd ..
    https://insideflyer.no/forums/threa...les-i-velkomstbonus.12106/page-27#post-333598

kristiaan liker dette
  15. Volt

Volt Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    De hadde altså ikke hørt om Payr før det begynne å komme mailer fra IF-medlemmer?

16. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,618
    Bonuspoeng:
    183
    Tror problemet heller var at før de kjørte den siste 50 000 poeng kampanjen så hadde de en begrenset mengde med brukere som benyttet PAYR.

Når da alle andre kort stoppet opptjeningen, så hoppet "alle" på dette kortet for å benytte det med PAYR, mange bruker det kun med PAYR + endel har sikkert generert enormt mange fiktive transaskjoner i tillegg.

Volt liker dette
  17. kjeid

kjeid Once you go C...

Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    De første som begynte å spørre kundeservice her på forumet, fikk bekreftet at deres payr-omsetning var «godkjent» for velkomstbonus. Så ser man en gradvis endring, til full stopp på kort tid.

De kjente kanskje til Payr på forhånd, men det hjalp ikke med alle henvendelsene.

18. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    355
    Bonuspoeng:
    63
    det handler mer om å bruke det enn å snakke om det. selvførlgelig vet de om payr og alt mulig.
    hvor sikker kan du være at en bank ikke har en konto på forum her f.eks.?

så det er sikkert mye mer påvirket av hvordan man benytter seg av det de tilbyr eller misbruker systemet.

19. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Som flere andre her har jeg nå gått på en smell i forhold til 50k kampanjen og bruk av Payr/Revolut. Som tidligere nevn var det ingen poeng å få nå i desember på bruk av nevnte tjenester. Noen har nevnt bestilling av refunderbare hotellnetter som en løsning for å likevel få 50k poeng.. Kan en tenke seg at dette er brudd på vilkårene på noe vis? Og hvis man kansellerer nevnte hotellnetter i september, er det ikke en risiko for at poengene blir trekt tilbake??

20. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Nei. Hvorfor du evt avbestiller, er jo bare noe de kan spekulere i. Om du så klart er dum nok til å si til dem at jeg bestilte i ens ærend for å være innafor mtp kampanje og hadde planer om å utnytte kampanjen deres, er det mulig de kan finne på noe. Kjør på.

Tror ikke de kan trekke poengene tilbake når de først er utbetalt.

Del denne siden