En god morgen fra en regn tung Bergen Da er man straks klar for første etappe mot Manila, som er BGO - CPH...
God morgen fra Trondheim Skulle tro en var i Bergen....her bøtter det ned. Blir hyggelig på DumDumBoys-konsert ikveld.... Ja-ja Ha en tørr fredag
Ser ut glaset, og tenker at no er dette greit, sjølv om det minnar litt om Bergen. Men håper været er bedre der i månedskiftet, då det kjem Valdrisar over fjellet! ( og me flyg jo såklart, då buss for tog er verre en Plus med SAS!)
God morgon frå Aust-Finnmark! Regn i lufta her òg, noko som kan forklåra kvifor nabokatten (den med pandionkort til kåken min) bølla seg inn døra før eg kom meg inn sjølv. No ligg pelsdotten og søv i sofaen – heilt uskuldsreint... Her skal ein bruke dagen til å sjå fram til konsert med Halvdan Sivertsen Her om dagen møtte eg ein fyr, type i midten av 20-åra som lurte på kven Halvdan Sivertsen var, om det var han som syng 'Kor e alle helter?', men det er jo Jan Eggum. Då spør mennesket: Jan Eggum, var det ikkje han som syng 'Mil etter mil'? Det var tett før eg lappa til fyren! Er det mulig?! Vel, ha ein fin fredag, folkens
God morgen fra T-banen! Kontrasten er stor til sommeren som var. Det regner, blåser og er generelt utrivelig. Men, det er fredag! Litt sliten etter gårsdagens middag på Statholdergaarden. Ga meg akkurat 0 EB-poeng, men jeg slapp også å betale. Skulle egentlig en tur på hytta i helgen, men det blir nok heller hjemmehelg. Perfekt vær for å rydde litt inne. (Les: se på TV) God fredag, folkens!
God morgon frå eit regntungt Sunnfjord. Dagens fyrste kaffikopp er på veg ned i gapet. God tur til Manilla! Skriv gjerne eit reisebrev.
Da er BGO Flesland stengt pga mannskaps mangel Brann/redning.. Foreløbig for en time. ... Så får vi se hvordan det går med con. I dag... Lang tur, men blid allikevel.... Edit. Da er Flesland åpnet igjen 09.35..
Formiddag fra OSL, eller rett utenfor da. Relativt rolig dag med hjemmekontor. Har plasket litt her også, burde vel være mulig å fyre litt i skogen snart. Går en rolig helg i møte, neste flight på Mandag.
God dag fra Sørlandet. Blåser godt her i dag, er redd for at det snart ikke er flere plommer igjen på treet snart.. Ha en ellers strålende dag
En mann syk og måtte gå hjem ...... https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/e1xXl4/Sykdom-gjorde-at-fly-ikke-kunne-ta-av-eller-lande
I Seoul går det mot kveld. LH712 var en fin start på turen. Har skumpa i Seoul også Cheongdam er et pent område, og «Kiss the barista» var en bra plass. View from IC Grand Parnas.
God fredag fra hektiske Jakarta. Asia er et flott verdensdel og besøke. Fantastisk service overalt. Hong Kong er min klare favoritt av store byer i Asia. Vil anbefale alle på forumet som har planer å farte dit og ta med gode joggesko og ta en runde eller to på toppen av Peak. Har reist en god del i Asia de siste 15 årene og konstaterer at Kineserne overtar mer og mer av reisemarkedet her i Asia. Leste en artikkel at det allerede er 300 millioner kinesere som har kjøpekraft til å reise verden rundt. Ser at hotellprisene i Oslo har steget mye fra tidligere år. Rom på de bedre hotellene koster fort nærmere 2000 kroner selv i helgene. Det er vel litt av medaljens bakside ved at flere får oppleve gleden med å reise. Angrer litt på at jeg har kjøpt en tr reise Jakarta til Milano med Qatar C for deretter å fortsette reisen i Asia. Litt må en ofre seg for å beholde fordelene en har med fly status. Det er jo det som gjør dette forumet ganske artig. Tusen takk til de på forumet som tipset om god pris med Qatar fra Jakarta. Syntes det at en formidler gode reisetilbud er noe av det beste med dette forumet. God helg .
Sen ankomst CPH. Da ble det ikke SQ direkte til Singapore. SAS har booket om. Istedet blir ruten LH til Frankfurt, videre med CA til PEK og CA til MNL. 12 timer forsinket.... Smiler allikevel.
God fredag fra en regntung hovedstad. Når du for nøyaktig en uke siden satt og flotta deg i SQ new config. suites,(ZHR-SIN) så er det ikke like spennende med normal helg:/ slenger med ett par bilder fra turen over)