Jajamen. Online fra ørti tusen fot, courtesy Swiss. Fikk 50mb gratis... Lufthansa! Hører dere? Så langt er inntrykket fenomenalt. Fortsetter dette så gruser Swiss storebror. Det eneste er at det er jævlig varmt i kabinen. 6 av 8 seter besatt. Men... dette liker jeg. Guuud for en skjerm, og det beste er at Swiss har skjønt det, de fleste nye filmene har også engelsk subtitles. Jeg tror jeg er på vei til å bli Swiss fan!
Det tok en vinter og en halv vår å laste opp det bildet, satelitten er tydeligvis ikke optimalisert for upstream, så brorparten av bildene får vente til jeg er på bakken. Lurer på om voucheren for 50mb er up og downstream tilsammen eller pr vei... Vi tar likevel et til, vi hadde egen bro til First og her var det ingen sniking og når alle First var ombord, koblet de fra broen .
Satt og spekulerte på det, jeg tror ikke den var 42, noen og tredve kanskje? Det er jo rimelig svært til å være på et fly.
Har flere bilder og skal skrive en oppsummering, men nå er det først jobb, også må jeg synke litt tidsmessig... Jetlag så det rekker.
Jetleg? Hva er det? ...å det må være de to timene ekstra fra vestkysten .... sånn er det å reise så langt!!
Innledningsvis var det noen som spurte om hvor mange poeng man fikk. Jeg har nå fått inn poengene for turen bort, det ble totalt 20000 fordelt slik: OSL - FRA: 2000 FRA - LAX: 17400 LAX - SAN: 600 Blir spennende å se hvor mye jeg får på returen.
Venter i spenning . Kunne godt lagt igjen 40k på en slik tur, når man får tilsvarende i poeng og nesten sikrer gull.
Da skal jeg prøve å fylle på med litt bilder her Sitteplassen var herlig Kan ikke minnes å ha sett større skjerm, mener den var større enn på Thai og.
Det var skikkelige vegger som man kunne ta sammen, slik som på Thai. Dog, min hengte seg opp en gang, så jeg måtte klyve over for å komme på do.
Siden @Stuttfeiten og @Travellingalf stilte med cockpit bilde, følte jeg at jeg måtte gjøre det samme. Men jeg spurte ikke om å få sitte i setet, det syns jeg ble for kleint.
Det var to toalett. Det ene var mikroskopisk og fungerte kun for å lense vannet for en voksen mann. Det andre var det litt størrelse på, så der gikk det an å skifte og sånt. Morsomt trekk, de hadde skinntrukket toalettlokk, det har jeg aldri sett før. Hverken på bakken eller i luften. Forøvrig standard amenities.