Det har vært en glede å følge deg på tur @RoadKing - Swiss F skal prøves før eller siden i alle fall!
Da tikket også poengene fra returen inn, og det ble vesentlig mindre med Swiss ja. UA, SAN - SFO ga 600 poeng. LX SFO - ZRH ga 11800 poeng LX ZRH - OSL ga 1800 poeng Så totalt ble det 14200, mot Lufthansa sine 20000. 300% mot 200% er stor forskjell, pluss at Lufthansa var mer generøs på OSL - FRA. Så, summa summarum landet denne turen totalt 34200 basic poeng. Langt i fra et gullkort med andre ord, og slik sett en vesentlig dårligere deal enn gutta som dro til New Zealand med SQ. Men, med mine andre turer, så er EBG allerede nådd for inneværende år med dette. Så får man se, om det blir å hanke inn EBD igjen når året er omme.
He, he.. , ja det har du rett i @RoadKing - å fly med Lufthansa F betyr at en milepæl er nådd.. jeg er småskjelven ennå Det var en opplevelse som markerte et skille; en erfaring som kan brukes til å definere tiden "før" og "etter". Men muligheten til å smykke koffertene med disse bagasjetagsene må jeg nok innse at er et tapt slag. Påskriften "bonusfeber" var forresten morsom å se igjen - må vel være et legandarisk samleobjekt allerede. Forøvrig (off topic) besøkte jeg San Diego tidligere i sommer, og er helt enig med deg i at det er en fantastisk by. Dit reiser jeg gjerne tilbake til!
Truleg balik-laks. Det er so langt eg veit verdas mest eksklusive røykelaks. Røykt på same metode som den russiske tsar-familien røykte laksen sin.
Det gjør det nå. Det ble innført arrival service sommer 2018, mener jeg. Vi ble i hvert fall hentet og kjørt begge veier mellom E-A terminaler Enig, kabinen er slick. En kul detalj er at setene i bilen er "identiske" med de om bord. Ja, til og med lampen er på plass i bilen. Ja, LX kjører balik-laks, men ingen kaviar til vanlig.