Hej experterna, Till påsk blir det en road trip på västkusten i USA igen. Turen startar i San Diego och avslutas i Napa Valley. Eftersom kusten redan har avverkats tänkte vi nu köra på "insidan" dvs. via Yosemite bland annat. Tips på vad som inte får missas och bra platser att bo på tas emot tacksamt. Har redan varit så långt in som Las Vegas och undgår det gärna
I-5 nordover fra LAX til SFO er ikke veldig spennende. Via Owens Valley er litt bedre, via Death Valley kanskje enda mer spektakulært for en nordbo? (My 0.03$)
Enig. 5 er en snoozefest mens Death Valley er verdt turen. Jeg trives best på kysten for å være helt ærlig. Finner noe nytt og kult hver gang Btw, dersom du trenger tips om Sonoma / Napa har jeg sort belte der. Let me know
Jeg var en gang veldig forelsket og kjørte I-5 tur retur på 36 timer for å treffe "dama" i 18 timer hvorav 8 timer på en gjeste-sofa hos vertsfamilien. Det var før GPS var i allemannseie, og mobiltelefon fremmedord. Bortkastet 18 timer på veien, men mange brukbare diners på veien.