Road trip San Diego-SFO på "insidan"

Tråd i 'Reisemål' startet av PCR, 04. des 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Hej experterna,

    Till påsk blir det en road trip på västkusten i USA igen. Turen startar i San Diego och avslutas i Napa Valley. Eftersom kusten redan har avverkats tänkte vi nu köra på "insidan" dvs. via Yosemite bland annat. Tips på vad som inte får missas och bra platser att bo på tas emot tacksamt. Har redan varit så långt in som Las Vegas och undgår det gärna :)
     
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    I-5 nordover fra LAX til SFO er ikke veldig spennende. Via Owens Valley er litt bedre, via Death Valley kanskje enda mer spektakulært for en nordbo? (My 0.03$)
     
    tommy777 liker dette
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det ligger noen routingtips på Tripadvisor .. ville sjekke der.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Enig. 5 er en snoozefest mens Death Valley er verdt turen. Jeg trives best på kysten for å være helt ærlig. Finner noe nytt og kult hver gang

    Btw, dersom du trenger tips om Sonoma / Napa har jeg sort belte der. ;) Let me know
     
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var en gang veldig forelsket og kjørte I-5 tur retur på 36 timer for å treffe "dama" i 18 timer hvorav 8 timer på en gjeste-sofa hos vertsfamilien. Det var før GPS var i allemannseie, og mobiltelefon fremmedord. Bortkastet 18 timer på veien, men mange brukbare diners på veien.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden