Jeg hadde ikke fått med meg dette noen reiseglad som merket det ? Komplettmobil har begynt å inkludere i alle abonnementene sine roaming i en del andre ikke EU lander. For samme pris og med 120-165 trumf på bytte skjønner at samboeren er strålende fornøyd
Jepp. Veldig fornøyd med og ha komplett mobil. De gir også trumf på via trumf for bytte. Syns det er rart at andre operatører ikke følger etter??
Satser på at de andre operatørene kommer etter snart.. Det er sånn som dette som er problemet for oss som har jobbtelefon! Jeg må nå betale mye mer for telefoni når jeg reiser enn hvis jeg hadde hatt eget abonnement som jeg kunne velge selv.
Samme problem her med jobbetelefon. Jeg vurderer egentlig å lage en abonnement med de når jeg drar ut og reise. Det er nok fortsatt en del billigere og gir bonus
Jeg er inne på samme tanken ... Tenk hvor mye enklere det hadde vært om jobben kunne gitt meg feks 1000,- i måneden, så kunne jeg fikset både telefon og abm selv.
Ville nok ikke vært gunstig skattemessig det der. Da ville du fått skatt av 12 000 kr i året istedenfor av 4392 kr..
Det spørs vel hvordan det skattelegges. Der kona jobber så får de 12.000,- i året til kontorrelaterte ting(printer, datautstyr, papir osv). Levere de kvittering, så skattes det ikke.
Skulle sendt arbeidsplassen min på kurs hos dem da. Vi får x kr i mnd for å holde mobil, og det blir skattet som lønn. I tillegg kommer ekom-skatten på abonnementet.. Utrolig klønete opplegg.
Sant, men hos oss har de en del strenge kraver og det ville koste skjorta å gå og sjekke en og en person. Uansett, jeg ser ingen bindingstid på disse fra komplett.
Er også begrenset av jobbabonnement. Greit nok at jeg har 15GB månedlig inkludert, men det verste er vel at jeg blir trukket 366 kroner per måned for dette.
Siden tråden uansett har sporet av litt.. Denne artikkelen var ganske interessant mes tanke på fordelsbeskatning av bl.a. telefoni og internett.