Rolig søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 20. nov 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Helt fram til 1315.....:)
    image.jpg
    Ha en herlig søndag med god fotball !!!

Bernhard2, MadsVaHa and Grove like this.
  2. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Rydding og vasking på programmet før slekta rykker inn.
    Feiring av husets 11-åring på programmet. Heldigvis etter cupfinalen.....

LN-FHU liker dette
  3. Orjan.eldor

Orjan.eldor EBD

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Lage en engelskpresentasjon deretter bli med å kjøre min kjære mor til flyplassen. Turen går til CDG, via OSL i dag og CPH på fredag. God søndag alle sammmen!

Travellingalf liker dette
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Smågretten søndag her fra Kristiansand.

Etter at jeg i går ettermiddag fikk mine planer om F-tur slått i grus over telefonen da det mangler 1 sete i F på ene "nøkkelflighten" min så har jeg ikke klart å finne noe som passer...
    Alltid et eller annet som står i veien og da blir man rett og slett deprimert og gretten...

Finner vel en løsning på det til slutt, men f... så irriterende det skal være.

5. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,120
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo :)
    Her har morgenen inneholdt både regn, snø, sludd og gråvær, ordentlig ruskevær altså, nå ser det ut til at det har sluttet med nedbøren for en liten perioden så får vi se...
    Morgenen har vært benyttet til en økt på treningssenteret, det gjorde godt. Nå er det snart kino på programmet, Fantastic Beasts and Where to Find Them, er ettermiddagens underholdning.
    Så dette blir nok en grei søndag og god oppladning til ny arbeidsuke :)
    God søndag alle sammen :)

6. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim.
    Her er har man sovet lenge og er nå klar for cupfinale. Måtte pokalen bli med igjen til Trondheim.
    Ha en flott søndag :)

LN-FHU liker dette
  7. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Cupfinalepause and it's looking good. Er veldig fornøyd med SAS sin kundeservice idag. Skal ha med meg to ekstrabarn på tur til våren og disse har en tidligere retur enn oss. Skulle ringe inn og bestille unaccompanied minor for dem (de er 12 år og regnes som voksne, men kan ikke fly hjem alene uten å passes på) og det viste seg å være gratis for barn som reiser på bonusbilletter. Kjempeflott!

LN-FHU liker dette
  8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,080
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra Berlin. Brunchen er inntatt på Le Bon og det kan virkelig anbefales. Skal heldigvis ikke hjem før i morgen, så nå er det på tide å komme seg ut for å se byen i dagslys.

9. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God Søndag fra Oslo lufthavn og smekkfull innenrikslounge. Har brukt helga til å forelese på en konferanse på Gardermoen og benyttet anledningen til et besøk på SAS museet. Ikke mye nytt siden sist og vått og grått på plattformen, men hyggelig personale og et trivelig besøk uansett. Anbefaler alle som ikke har vært der å ta turen.

Håper å komme meg hjem flyene fylles av rølpete fotballsupportere, virker som om RBK har vunnet en eller annen betydningsfull kamp i dag...

10. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i LA og har mottatt sms fra SAS om at LAX-ARN er forsinket 2,5 timer.... Jeg hadde 3 timers margin for å nå et møte mandag, så jeg er ikke 100% happy.

/koffert.

11. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Du har jo fortsatt 0,5 timer til gode! ;)

Are liker dette
  12. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,080
    Bonuspoeng:
    293
    Noen har byttet avatar! Kan hende de 0,5 timene blir borte i Stockholm ;)

Are liker dette
  13. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag kveld fra Gullstua på Gardermoen.

For ett drøyt døgn siden hang denne turen, som vi har gledet oss sånn til så lenge, i en svært tynn tråd siden den lille dattera vår plutselig fikk hele kroppen dekket av små prikker og var litt småredusert. Gode råd var dyre og det viktigste var uansett velværet til den lille jenta vår. Så da ble det en tur på legevakta en lørdag ettermiddag i november og betyr jo gjerne endeløse køer, kaos, skrik og gråt. Men; ingen kø og svært hyggelige leger og sykepleiere gjorde dette besøket til noe helt annet enn det vi hadde fryktet. Og det beste av alt; den lille jenta vår ble friskmeldt og det var ingen der som så noe problem med å reise med henne :)

Så nå sitter vi i en søndagsstille Gullstue og er ferdige med de to første etappene. Hjemmefra til flyplassen og deretter AES- OSL. Nå venter Swiss til Zürich før vi fortsetter senere i kveld til Singapore (også med Swiss). Alt i Business og forhåpentligvis får vi alle sove litt underveis. Siste etappen bli videre til Bali.

En ting er i alle fall sikkert og det er at Gullstua på en søndag kveld er en skikkelig fin plass å tilbringe ett par timer. Nesten ikke folk, stille og rolig og brukbart utvalg av mat og drikke. Til og med hamburgere i kveld folkens!

Skal prøve å få delt litt av denne turen underveis siden vi både skal reise med ett par flyselskap som ikke så ofte blir nevnt her inne (Air Asia og Garuda Indonesia) og i tillegg har vi noen spennende hoteller vi skal bo på underveis, både på Bali og i Singapore.

Ha en fortsatt fin søndag!

14. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,892
    Bonuspoeng:
    350
    Ha en super tur Alf & co. Godt jentungen var fit for flight

15. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God tur @Travellingalf !

Småglatt på vegane i dag, godt å kome heim. Her er det indreteneste, eit fjell med klesvask som ventar, men det eg har god tid. 12 dagar på bakken før eg får luft under vingane igjen. Jaja, eg står det vel over. Kan trøste meg med at det ventar 16 reisefyllte dagar i begynnelsen/midten av neste månad når eg skal gjere unna ei tidleg juleferie. Så får eg heller prøve å ikkje tenke på at det blir jobbing heile jula. :p

Hurra til bartebyen & Ha ein fin søndagskveld alle saman!

Travellingalf and LN-FHU like this.
  16. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,769
    Bonuspoeng:
    183
  17. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det la jeg også merke til. Burde ikke være lov når en er etablert på et forum :)

18. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke huske sist jeg ikke bevegde meg ut av leiligheten på en hel dag. I dag var en sånn dag. Fikk jobbet og gjort ganske mye da :)

Ellers ble dette den første uken på ca. 5 måneder at jeg ikke har tatt et fly :eek: Og første uken på 4,5 måneder at jeg ikke er på Kastrup. To flyvninger på onsdag, og deretter seks flyvninger uken etter. Flyvninger er booket hver uke ut 2016, og de første tre i 2017. Så det ser ut til at jeg kommer rett tilbake til gamle vaner :cool:

19. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    :oops::cool:

20. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, men de forsvant en gang mellom ARN og OSL. Nå i tillegg flybussen kolliderte med en sprengstofftransport, var dagen fullkommen.

Ankom endelig bestemmelsessted kl 17 istedenfor kl 1330.

Trist, men leit.

/koffert.

RoadKing liker dette

Del denne siden