Det gikk i grunnen greit å ta Bart, helt til toget ble stående 20 min ved Daly City fordi politiet skulle gjennomsøke vognene. Tror ikke de fant noe interessant denne gangen. Null kø i priority så nå har jeg 2 timer i Polaris. Dette er en stor og fin lounge over 2 etasjer og med rulletrapp... Får se om det bygger seg opp litt appetitt etter hvert.
Da er straks SK936 klar til avgang. Stappa C kabin, inkludert flere unger Får håpe de fleste skal sove. Selv er jeg usikker på hva den beste strategien er for å møte på jobb, i god form, 2. januar.
Landet litt før tiden på CPH. Jeg hadde opprinnelig ikke fly til OSL før 19. Ser det går masse fly før det så fikk byttet til 17 selv om det egentlig ikke var lov Lurer på om buss og tog klarer å ta meg helt hjem i kveld. Kort pit stop i Gullstua er obligatorisk.
Kan like gjerne avslutte reisebrevet her. Flyet ble forsinket til OSL for der var det full vinter. I tillegg ble det buss for gate. Jeg sjansa på flybussen hjem, men tenkte ikke på at halve østlandet også kjører E6 denne kvelden. Jeg avslutter med bilder av servering og i det vi forlot San Francisco i går kveld. Jeg skal garantert tilbake.
Takk for mange fine oppdateringer. Har selv en liten helgetur til SFO om litt over en uke. Har du @Calling noen tips på hva du ikke fikk gjort som du anbefaler andre? Har vært i SFO før, så er usikker på hva jeg skal gjøre. Vært på de fleste sightseeing-stedene. Dog ikke Golden Gate Park. Vurderte å kjøre sørover til Silicon Valley området. Men ser ikke at det er så mye å oppleve der, bortsett fra Apple-bygget fra utsiden... Har dog funnet meg en tur i marka vest av flyplassen så jeg får tatt meg en treningstur.
Kanskje litt vanskelig å anbefale noe jeg ikke selv har gjort Jeg droppa Alcatraz og (overfylt) trikketur. Når jeg en gang skal tilbake kommer jeg til å ta en båttur - gjerne en som går under brua. Jeg liker også løping så steder som Golden Gate Park og Presidio (jeg var såvidt innom) kan være fine til det. Jeg tenkte også på å dra til Silicon Valley, men droppa også det fordi det var nok for meg å bare vandre gatelangs denne gangen. Det går båt/buss til Sausalito som visstnok skal være et sjarmerende sted. Det er begrenset hva du rekker for en helg, og været kan være røft i byen om vinteren.
Syklet over Golden Bridge og videre til Sausalito sist gang jeg var der. Anbefales, med båttur tilbake. Takk ellers for innspill. Bare fire dager igjen