God morgen/ettermiddag fra Taipei. Knipset akkurat et bilde av denne fuglen her fra et av observasjonsområdene ved Songshan lufthavn. Fortsatt god romjul!
God morgen fra Gøteborg. 2 seire på rappen mot Islandsk og et Norsk lokal oppgjør sendte jentene til kvartfinalen mot en av de største favorittene fra Gøteborg. Da er det tidlig opp og inn i håndball hallene for oss supportere. Ha en strålende søndag alle bonusnisser
God formiddag fra arbeidslivet i Grenland. Rolige dager, kjøleskapene på jobb fylt med koldtbord og godsaker. Får tenke på noen nyttårsforsetter som innbefatter trim Ha en flott dag
God morgen fra Stavanger. Her går det i kaffe og forum. Første del av dagen blir slakk og en er ganske klar for 973 Ha en nydelig søndag
God morgen fra Numedal. Litt vind, ca ingen grader og 8 cm snø. Takmåking er mao ikke aktuelt. Dagens sportslige utskeielse er poengrullering hos Altibox så vi kan se skirenn fra Syd-Europa. Om en uke rullerer vi tilbake til vårt normalprogram. Ha en fin søndag!
God søndag fra jobben….. Gårsdagens *tennåring som ikke er så tøff når det gjør vondt : i stor seng* trenger litt mer oppbacking… Rart hvordan tenåringer blir små når det gjør vondt både her og der. Men vi satser på at det blir nyttår hjemme og alt blir bra til slutt. t-16 ish til jeg setter snuten mot CAY. Fremdeles ikke fått bekreft opphold i jungelen. Men jeg håper
God formiddag fra Oslo, nok en slapp romjulsdag, men ser ut til at jr. har fått omgangssyke så nå krysses fingre og tær for at ikke resten av gjengen går ned for telling…
Ferdig flydd for i år, og turen endte i England. Våknet til triste nyheter fra BBC. Tragisk, men heldigvis er det generelt trygt å fly. Håper ikke russere (eller Nord-Korea) spilte en rolle, i motsetning til Kazakhstan. Hvor Putin nå har beklaget for det "alle visste" om at de skjøt ned flyet.
Hei! Det har kommet litt snø igjen og det er ‘jojobær’, så jeg er glad for å ha hjemmekontor i morgen. Dagen i dag går med på visninger. Leieboeren har sagt opp så da må jeg finne nye som har lyst å støtte min reisevirksomhet Bare en uke til avgang til Argentina nå, gleder meg stort! Ha en herlig søndag!
God morgen(?) fra hovedstaden. Gårsdagens bursdagsfeiring ble både artig og lang. En gåtur gjennom Oslos gater midt på natten gjorde nok godt, for formen er ganske så bra likevel. Har fått kaffe, nå er det kanskje på tide å stå opp snart? Ha en fin en!
God føremiddag frå Sunnfjord. Ute er det kraftig austlandsveir og det ser jammen ikkje ut til at det vert skikkeleg lyst ute i dag. Hersens greier. Då får eg heller styre på inne og ta unda litt ymse av jobb slik at eg får tid å avspasere som kan nyttast til reising. Det nærmar seg LAX-tur no. Berre fire veker att til vi skal inn til han dere Lemmy på Rainbow Bar & Grill. Er han ein kjend kokk, skal tru?
God dag fra Bodø. Her er det noe dårlig vær ute, men jeg begynner å bli klar for årets siste flyvning til Oslo kl 17.30, hvor jeg endelig skal få tilbake leiligheten min etter å leid den ut i et halvt år. Ha en finfin dag!
Putin har beklaga at flystyrten skjedde i russisk luftrom, han har ikkje innrømma direkte at russisk luftvern har skote ned det aserbajdsjanske ruteflyet, jfr. denne pressemeldinga fra Kreml: http://en.kremlin.ru/events/president/news/76003