Min forrige "RTW" foregikk i 2019 og inkluderte SQ22 SIN-EWR som den gang var verdens lengste flyvning. Jeg hadde nøyaktig 17 timer i luften. Den gang var alle flighter i C. Mer her: https://insideflyer.no/forums/threads/rtw-2019-osl-cph-pvg-sin-ewr-zrh-osl-inkl-sq22.12390/ Denne gang var målet å (igjen) fly ANA F i den nye (2019) kabinen. Det blir to flighter med ANA F, JFK-HND og HND-LHR. I tillegg flyr jeg SK C OSL-CPH-EWR og LHR-OSL. Covid-19 antigen testen idag hos Dr Dropin på Torp var negativ og dermed kan jeg _endelig_ pakke og glede meg skikkelig til tur. Har ikke helt turt det ennå .. Rute: OSL-CPH / SK C CPH-EWR / SK C JFK-HND / ANA F HND-LHR / ANA F LHR-OSL / SK C Reisen starter i kveld med VY til Oslo og en natt hos mine foreldre før jeg starter fra OSL i morgen tidlig.
Første etappe er i gang. VY fra Larvik til Oslo. Blir en natt hos mine foreldre før avgang fra OSL kl. 09:55.
Ja, det stemmer Ingen test inn i Japan (jeg skal jo ikke inn) og heller ingen inn i UK (fullvaksinert er nok).
Tabbe! Jeg tenkte det kunne vært greit å ha litt bedre tid på CPH og spurte derfor om SAS kunne flytte med til flyet før. De sa ja men da er jeg også flyttet fra 1D på en A320neo til 7C på en Cityjet sak …
Noen ord om innsjekk på OSL: Meget hyggelig dame som så ut til å ha full kontroll på alle krav, helt til hun ba om «Fit-to-fly» .. Det har jo ikke jeg! Hun mente det skulle vært med testen jeg tok i går. Jeg har lest meg rimelig(!) godt opp på alle krav (og hatt en million spørsmål her) så jeg kunne ikke forså at det stemte. Siden jeg skulle fly via CPH måtte hun ringe dit og sjekke. Vi ventet i sikkert 10 minutter (og min puls økte i mellomtiden) før de ringte tilbake. «Fit-to-fly» er kun hvis en har hatt Covid .. Så da beklaget hun dypt, ga meg alle papirer, pass og boardingkort og ønsket meg god tur. Det skal ikke være lett!
Riktig god tur @indahla dette lover bra, selv om boble faktoren er helt adekvat med ditt behov, oppfyller vel F alles drømmer for det. Må du kose seg og ha en super fin reise.