OBOS Fornebuløpet, delta ved å betale 5.000 EB-poeng. Hæ, bruke opptjente poeng på å løpe, dette passer ikke en ekte bonusjeger
Noe nærmere en mileage run kommer man vel ikke? Var vel samme deal i København i fjor. Da fikk man med et bluetooth-headset og en t-skjorte ++.
Det koster 450 kroner å bare melde seg på ser jeg Men man får jo en sas-tskjorte også med dette tilbudet da!
Får gjøre min første post på lenge med å poste et lite reisebrev fra denne muligheten! I et svakt øyeblikk bestemte jeg meg for å bruke de 5000 poengene på milage-runnen. Hadde egentlig ikke tenkt å løpe i t-skjorten, men fyren ved SAS standen ba meg så pent om å gjøre det. Hadde forøvrig bestilt feil størrelse, men fikk endret den helt uten noen avgift for re-booking, så det var et pluss. Før løpet delte de ut flasker med vann, som var en grei fordel. Rett før løpet var det en dame (hun hørtes dansk ut) med SAS skilt som ropte "good luck!". Under 10K løpet ble jeg ikke tilbudt noe mat eller drikke fra SAS, og det var heller ikke noen priority-kø eller fast track (kunne trengt sistnevnte). Etter løpet ble det dog sving i sakene! Imsdal, muffins, og smoothie! Så kunne jeg gå forbi stakkarene som sto i kø for å betale for ting i kiosken. Fikk skikkelig pluss-følelse (noe som desverre ikke er tull en gang, selv om jeg nesten skulle ønske det var det). For ordens skyld tror jeg også at jeg kunne ha lagret bagasje der, om jeg hadde hatt noe å lagre. Verdt poengene? Mja, men når jeg allikevel skulle løpe, og har såpass mange poeng samlet opp som jeg har, føler jeg ikke at jeg angrer på det. Også fikk jeg jo en t-skjorte! I run with Eurobonus. Because time matters.
For 3 året på rad (minst!) kan man delta på Copenhagen Half Marathon for 4000 poeng: https://flysasevents.com/run-with-sas-eurobonus-2024 Fulltegnet for lengst, men frist for å si fra seg plassen er 1. aug så mulig det er verdt å sette seg på venteliste. Er det noen som skal til København for å løpe, eller har erfaring fra tidligere år?
Jeg var med i fjor og skal igjen i år. Kjempebra opplegg. Selve CPH halvmaraton er jo proft arrangert. Og det SAS fikser i tillegg er helt supert! Bra lagt opp før og etter løpet, fin t-skjorte osv. Bare å glede seg!
Nei, jeg har ikke blitt trukket enda. Sendte en mail for å kansellere den ene ekstra billetten min så fikk beskjed av SAS at "we haven’t send the final list to CPH Half yet" og at det gikk greit så antar at de venter å trekke poengene til listen er 100% klar