Det er trolig både skotter og hamstre i slektstreet mitt. I alle fall klarer jeg ikke å gå fra alle de fine tingene man blir påprakket på flyet, men bare MÅ dra det med meg hjem. Følgen er at det hoper seg opp i skuffer og skap. På denne tiden hvert år utkommanderer hjemmefront-kommandøren meg derfor til å rydde og bli kvitt "alt skrotet". Dette var årets fangst: Så dermed går alt i en kasse for fjernarkiv. Men ikke før nevnte kommandør hadde hentet ut den rosa Rimowaen og pysjen i medium, for "den er jo min"... Så til spørsmålene: er det noen andre som kjenner seg igjen, hva gjør man for å blitt kvitt samlemani, og ikke minst: hva gjør man med fjernarkivet?
Jeg ville ha solgt det. Til meg f eks. Eller lagt det ut på finn.no ... Det er alltids noen nerder som ikke har etablert noe arkiv
Du kan gi de bort til lykkelige bonusjegere som ikke har anledning til å reise jorden rundt Jeg eksempelvis har svært lyst på en slik grønn rimowa sak og min fru sikkert en tilsvarende men blir ingen TG F på oss på en stund Ellers kan jeg bytte mot eurobonus sølv
Det er nok mange her, undertegnede inkludert, som kunne tenke seg et Rimowa-kit, eller en pysj.. Bare å starte budrunde her inne!
"Ungene" våre er mye mer interessert i å få gullkort og bonusreiser overført til seg. Muligens en aldersgreie når man bikker 20 år Men selge eller auksjonere blir også litt feil. Tror jeg bare gir bort hele stashet til første som kommer på døren her på Nardo, Bare PM hvis noen er interessert Hint: fruen i huset kan muligvis sette pris på en god flaske vin siden hun har gått igjennom og vasket og strøket pysjene
Den døra på Nardo var litt lang unna dør her i Kristiansand Men jeg støtter tanken om å gi det bort, det er sånn mine arkiver flytter på seg
Ha! Sjekka noen dager i romjula, og det var ikke spesielt rimelig. 3500-7000 t/r KRS-TRD. Sånn er det når man bor i utkant-SAS...
Kanskje man skal rusle ned fra Risvollan..... Eller kanskje møtes på halvveien for en øl på Milano på senteret....
Skulle gjerne ha hatt en rimowakit som toalettmappe ja! Og som en annen har sagt så blir døra for langt fra Oslo! :/