God midt på dagen! I dag var det sove lenge søndag. Helt deilig det. Og ute er det blå himmel og sol. Men det blåser en del. Eneste plan for dagen er å komme meg ut der jeg satt fra meg bilen i går og få hentet den igjen. 3 arbeidsdager i uken som kommer og så er det ferie. Så får vi håpe meteorolygene skrur opp temperaturen til da. Fortsatt god søndag ønskes!
Takk, og i lige måde Været har vært sånn i hele dag, men det blir sikkert topp senere i ferien. Ha en fin dag, enten du har vært på Island eller ikke
God søndag kveld fra Oslo! Her er man straks klar for søndagens fotballkamp, håper det ikke blir straffekonk i dag for da kan det bli altfor sent med tanke på at man skal på jobb i morgen tidlig Ellers har det vært en fin søndag som etter en litt regntung start viste seg fram med sol og behagelig vær, så har fått tuslet rundt i solen i dag og det er jo god bruk av søndagen Nyt kvelden og fotballkampen!
Her ute i Olja sitter vi også og venter på kamp og som @Earl håper jeg også det ikke blir ekstraomganger og straffekonk siden jeg allerede er trøtt som en strømpe og man skal opp før seks i morra tidlig. Jaja, sove kan man gjøre når man sikkert gjøre en anna gang. Skal uansett blir veldig spennende å se hvordan det går med Island! Ha en fin og underholdende søndag aften!
Hepp og god kveld fra Trondheim. Litt sliten etter 24 timer i Bodø, med fotball, øl og Fernet på programmet. Fikk 2 timer på flymuseet også, og en forfriskende gåtur til flyplassen for retur til Trondheim. Nå er det kvartfinale og tror Frankrike får en grei seier. Ha en fortreffelig kveld videre