De som tror at hverdagene er rolige bør ikke ha barnebarn .. I dag har han på 15 mnd feber og barnehagen nekter å ta i mot .. Han har feber fordi han fikk meslingvaksine, og per definisjon ikke syk! Det er en grunn til at Vår Herre mener at man skal ha barn rundt 30 år og ikke når man er over 60!
Du er ikke kresen. Jeg deler ditt inntrykk, det er ikke rent der, og det er bananfluer som flyr omkring i maten. Jeg klaget på dette for halvannet år siden på epost til Lufthansa kundeservice. I februar ble jeg oppringt fra Filipinene! Jeg tok først ikke telefonen fordi jeg tenkte det var noe lureri, men så fikk jeg mail, hvor de beklaget og det ene med det andre. Tenk det, CR outsourcet til Asia. Jaja. Iallefall, i sommer var jeg innom igjen, og det var fortsatt bananfluer. Det er jo helt utrolig når man tenker på hvor lett det er å bli kvitt dem.
God mandag! Håper de to neste ukene går fort som fy, for tur til San Fransisco i underkant av 1 mnd før HKG med dere fra InsideFlyer gjør en student meget glad. Hint hint, tips til hva en kan gjøre i SFO, byen og omegn (San Jose, Santa Cruz) tas i mot enten her, eller her: https://insideflyer.no/forums/threads/spontantur-san-fransisco-10-14-oktober.11889/#post-232648 Ellers har dagen i dag gått til å lese reviews på LH A380 og A330-600.